Beste telefoon voor prepaid Blackberry curve 9300&9360 of Samsung Galaxy Ace?

Status
Niet open voor verdere reacties.

batuhan52

Banned
Lid geworden
2 jul 2011
Hallo wat is de beste telefoon om te nemen als je prepaid bent?
ik heb intresse in de bb curve 9300 of bb curve 9360 en de Samsung galaxy ace.
Weet iemand wat een goeie smartphone is voor max 300 euro?
Ik wil graag
  • Internetten via Wifi
  • Games Spelen
  • Apps downloaden
  • Mooie foto's maken (het liefst met flits)
  • In de appstore moeten er niet alleen betaalde zijn maar ook gratis(leuke)apps en games

Ik wil deze merken NIET:
Alcatel
Nokia

Alvast bedankt.

http://www.byemobile.nl/compare/Samsung/Galaxy Ace S5830/vs/Blackberry/Curve 9300/vs/Apple/iPad

Volgens deze website en mijn ervaring met mijn eigen Ace is de Ace in vrijwel alle punten beter. De vergelijking mist misschien een aantal punten, maar alles wat er staat klopt. Het touchscreen in de Ace is tevens een groot voordeel bij zowel het gamen, en het scherm is twee keer zo groot als die van de BB. Het ligt er ook aan wat jij fijn vindt, de Ace en de Curve zijn twee totaal andere telefoons.

Ik zou ook zeggen: Ace

Blackberry is onder andere een leuk onderzoek geweest, waarbij het grootste deel van de mensen die een blackberry heeft, geen nieuwe blackberry willen hebben maar liever een android. Ik weet op het moment even niet meer hoeveel % dit was, maar naar mijn geweten was dit boven de 50% :D

Ace is een stuk beter wat betreft spellen spelen, blackberry heeft dit vrij (bagger) vind ik persoonlijk.

Oke dankjewel
kan ik op de ace ook zware games spelen?
+
Need for speed en zulke games?

Als je echt 3d games wilt spelen ga je misschien toch in de buurt zitten van een S of een Note

De Ace kan best wat games aan, de nog langzamere ZTE Blade die ik heb draait NFS Shift als een zonnetje (geen flauw idee hoe, maar toch doet ie het).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan