Beste Undelete Programma !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Konings

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Berichten
51
Wat is het beste programma op bestanden terug te halen die zijn gewist van de harde schijf. En is er ook nog een goed programma om bestanden terug te halen na het formateren. Ik moet een goed programma hebben, het maakt niet uit als je ze moet kopen.
Heeft iemand ervaring met deze programma's en kan je er mij dan een aanbevelen.

Alvast Bedankt :)
 
Ik vind de programma's Recuva en Restoration goed. Hier, in de Tips & Handleidingen, vind je een handleiding van deze twee programma's.
 
Undelete

Ik vind de programma's Recuva en Restoration goed. Hier, in de Tips & Handleidingen, vind je een handleiding van deze twee programma's.

Ik zal deze programma's eens proberen ik zal hier later aangeven wat ik er van vind ? :)

Ik heb er niet veel ervaring mee, maar dit lijkt me wel goed ;)

http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?language=46

En Michael4446 zat het programma wat BadDay hier meld ook goed zijn. :p
 
terughalen bestanden

Welk programma je ook gebruikt gebruik nu in ieder geval niet de partitie waarop de "verwijderde"bestanden staan
 
Welk programma je ook gebruikt gebruik nu in ieder geval niet de partitie waarop de "verwijderde"bestanden staan

ja dat heb ik vaker gehoord, want dan heb je kans dat hij de bestanden overschrijfd en dan heb je dus minder kans om ze terug te halen ik zal er op letten jullie horen nog van mij of het allemaal gelukt is :p :thumb:
 
ja dat heb ik vaker gehoord, want dan heb je kans dat hij de bestanden overschrijfd
Een recover programma maakt een kopie van de gevonden bestanden. Deze kunnen dus niet op dezelfde schijf/partitie gekopieerd worden. Elke recover programma zal dat weigeren.
 
Een recover programma maakt een kopie van de gevonden bestanden. Deze kunnen dus niet op dezelfde schijf/partitie gekopieerd worden. Elke recover programma zal dat weigeren.

oke dan weet ik dat ik zal alle programma die hier genoemd zijn proberen en dan zien jullie het wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan