Beste videokaart voor max 375 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
een goedendag!
ja wij hebben een kristallen bol

wat wil je met de kaart gaan doen?
welk merk is de voeding?
wat zijn de specs van de rest van je systeem?
 
@wouter, ik heb je adviestopic gezien op het andere subforum en ik was onder de indruk met wat voor kunde jij geadviseerd werd.
Jouw geadviseerde videokaart is de één na beste qua benchmarks, alleen de GTX 680 is beter. Die koop je vanaf grofweg €430.
Gigabyte, een ander merk, heeft wel deze kaart: http://azerty.nl/8-4360-517493/gigabyte-gv-n670oc-2gd-grafi.html
Die heeft een veel hogere kloksnelheid en bijna dezelfde prijs als de kaart die je nu hebt. Ook heeft deze kaart windforce en een hele goede koeling.
 
Klopt ik ben heel goed geholpen geweest.
Ik ga de configuratie dan ook volledig overnemen. Maar omdat mijn videokaart toch duur is wilde ik eens controleren of er voor dezelfde prijs een andere (betere videokaart is).
Er zijn zoveel videokaarten pfff

Ik ken zelf niet zo heelveel van een computer en ben dan ook heel blij met de geboden hulp op dit forum.
 
Hoi,
Ik heb het idee dat de 7970 net even beter is maar kan het mis hebben .
 
520watts voor een gtx680 is wel heel erg krap ik zou het persoonlijk op een 600watter houden dan zeker als dit een voeding is die niet tot A-merk behoort
 
Seasonic is het beste A-merk wat er is, dus denk dat deze het wel moet aan kunnen ;)
 
@firestorm, ben het volledig met je eens. Maar ik denk dat het met een efficiëntie van 87 % nog net gaat...
@Modag, de HD 7970 staat niet hoger in de benchmarks.
@wouter, ik zou de Gigabyte nemen, die is sneller tijdens zware games vanwege de standaard overklockte snelheid. Ik weet niet of je je voeding dan nog moet aanpassen, of de Gigabyte evenveel energie gebruikt als de ASUS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan