Beste videokaart voor mijn nieuwe systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark12B

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2015
Beste leden van Helpmij,

Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen en ik zoek nog een goede videokaart daarvoor.

Dit zijn de overige componenten:
- Intel Celeron G1840 Boxed
- MSI H81M-P33
- Cooler Master N300 (Closed)
- Crucial CT51264BA160B
- Antec VP350P
- Crucial BX100 250GB

Mijn budget voor een videokaart is ongeveer €100,-

Alvast bedankt voor het helpen,
Mark.

Geen idee wat je met dit systeem wilt gaan doen maar voor € 100 koop je hooguit een low-budget instapkaart die niet / niet veel beter presteert dan een geïntegreerde grafische chip in een processor...

Minecraft zonder shaders spelen en opnemen, en misschien met shaders spelen en niet opnemen. Met huidige systeem kan ik Minecraft spelen maar meer ook niet.

Aanbevolen systeemeisen voor Minecraft zijn:

CPU: Intel Core i3 or AMD Athlon II (K10) 2.8 GHz
RAM: 4GB
GPU: GeForce 2xx Series or AMD Radeon HD 5xxx Series (Excluding Integrated Chipsets) with OpenGL 3.3
HDD: 1GB
De door jou gekozen Celeron processor voldoet hier niet aan dus om teleurstellingen te voorkomen zou ik wat langer doorsparen..

Ik heb even wat bij elkaar geklikt, zie hier: https://tweakers.net/gallery/766823/wenslijst/?wish_id=1026423
Raden jullie mij aan hier nog wat op aan te passen? En ja, ik weet dat de voeding ontbreekt.
Kwa videokaart zit ik te denken aan een gtx750ti, gtx950 of een gtx960. Of zal ik nog even wachten op de rx460/470? Of kan ik beter wachten op de gtx1050?

Sorry als ik dubbelpost, mijn telefoon liet me weer eens in de steek.

In het geval van de videokaart zou ik wachten op de Rx 470, die is een stuk sneller als de Gtx 960 en kost minder..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan