Bestel bij Dell !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij is het spul altijd goed gelevert.
Waarschijnlijk is dit probleem ontstaan tijdens het transport.
Wat je het beste kan doen is contact opnemen met Dell zelf en dan hetgene uitleggen.

Daarnaast heb je garantie op de apparatuur, dus ze dienen het te vervangen.
 
Ik denk dat je idd het probleem niet bij Dell moeten zoeken, maar bij de transporteur.
(TPG of WVS of wie dan ook)

Paketten die verstuurd worden door Dell zijn verzekerd voor transportschade.

Dus gewoon eventjes telefonisch contact opnemen, en terugsturen.

Over het algemeen heeft Dell een goede service, dus lijkt me geen probleem.
 
:eek: :shocked: nou dat woord dan verzekerings werk lijk me.
dus even doen wat er gezegt woord en even het probleem met dell bespreken.
je heb wel een heel apart model gekregen hoor dat heeft haast niemand :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan