bestel formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Goede dag

Ik werk nu op mijn webwinkel met een google formulier waar mijn klanten kunnen bestellen, op zich werk dit goed ik kan mijn bestellingen netjes terug vinden via een
spreadsheet.

google form.JPG

Alleen mis ik nog dat de klant na het verzenden van het formulier een bedankpagina te zien krijgt
Vandaar dat ik overweeg om een formulier te laten maken met een goed verwerkings proces erbij ivm span.

Mijn vraag om dit een keer goed aan te pakken moet ik dan naar een programeur gaan zoeken of kan dat ook online met een of ander programa.

Ik heb het al een keer geprobeert met Cloudformz maar volgens mij is dat niet de juiste oplossing.

Laatst bewerkt:
Voor het opzetten van een webshop hoef je niet perse op zoek naar een programmeur, er zijn genoeg standaard pakketten voor te vinden. Maar er zijn ook bedrijven die dit als dienst aanbieden. Zoek maar eens op 'webshop software' of 'eigen webshop beginnen'

Als ik eerlijk ben vind ik het formulier dat je nu hebt een beetje knullig ('noteer uw bestelling hier'), de meeste webshops hebben een virtueel winkelwagentje en de mogelijkheid om meteen af te rekenen via bijvoorbeeld IDEAL.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan