• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bestel lijst maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

nolimits123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
ik wil graag een bestel lijst maken waar alle bestellingen instaan, en als er dan een product geleverd is dat ik kan op een knop kan drukken dat dat product naar de sheet gaat waar alle geleverde producten staan, en precies hetzelfde als met de nog niet geleverde producten.

ben een beginner hiermee

Laatst bewerkt:
Laat maar eens zien wat je zelf al hebt gemaakt, bvb de lijst, en de totale opzet.
En gebruik de zoekfunctie eens.

ik heb nog niks gemaakt, maar heb je mischien wat tips ofzo hoe ik iets kan maken?

ík moet zeg maar een hoofd pagina hebben waar alle bestelling van die week ofzo opstaan
met product nummer en factuurnummer enzovoort,
ik wil er dan een knop achter krijgen met ja en nee, als het product geleverd is dan klik ik ja en dan verplaatst excel dat product naar een sheet met de naam geleverde producten.
en als het niet is geleverd naar een sheet met nog niet geleverd.

In de rechter boevenhoek van je scherm staat "Welkom nolimits123" , daaronder zie je op de blauwe balk 3e van rechts " zoeken" staan. Klik daar eens op, en zet in het onderste veld "bestellijst" en druk op Ga.

ik zal er is even rond kijken het is me al aardig gelukt ik moet alleen nog alles even rechtzetten :) bedankt alvast voor de hulp,
als ik nog meer vragen heb ofzo dan post ik zeker weer hier

owja ik heb nog wel hulp nodig :)

ik voeg het bestandje er nu wel even bij....

als ik zeg maar bij status besteld heb aangevinkt met het dropdown menuutje en dan op data send heb geklikt dan komt het in het besteld tab te staan, maar als ik dan op de main pagina dat weer verwijder dan blijft het op het bestel tab staan , enig idee hoe ik het gewoon alles met main tab kan regelen?

en ik wil bij datum een klein kalendertje hebben zodat wij kunnen aangeven welke dag het die dag is ofzoiets.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan