• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestelbon

Status
Niet open voor verdere reacties.

leergierig20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2016
Berichten
4
Ik ben bezig met een projectje voor school waar ik de kosten, opbrengsten en winst van een bedrijf bereken in Excel. Ik maak ook een lijst met de bestellingen op.
Nu zou ik graag nog een stapje verder gaan maar ik weet niet zo goed hoe ik daar net aan moet beginnen...
Ik zou graag in één werkblad een soort van bestelbon maken die de werknemer kan invullen met de klant (en die dan eventueel afgedrukt kan worden om aan de klant mee te geven). Tot hier toe nog geen probleem. Maar dan zou ik graag hebben dat ik op een of andere manier die bestelbon in mijn lijst van bestellingen(ander werkblad) kan krijgen en dat die bestelbon terug leeg is zodat in datzelfde werkblad opnieuw een bestelling kan worden opgesteld voor een andere klant (dat dat weer in dat werkblad van die lijst van bestellingen kan komen enz..).

Is er iemand die mij hier een beetje op weg kan helpen?
Alvast bedankt!
 
Hoi,
Zo, je bent leergierig.:)
Als je er even voor gaat zitten vind je op uw vragen een antwoord in volgend vbtje

Suc6
 

Bijlagen

  • taxitest.xlsb
    67 KB · Weergaven: 74
Bedankt voor jouw snelle reactie en voorbeeld! Ik snap niet zo goed hoe dat eerste werkblad werkt.. Zou je daar eventueel wat meer uitleg over kunnen geven?
 
Als je in het blad keuzeformulier op een knop drukt wordt het betreffende invulformulier geopend
 
Als ik er op druk gebeurt er niets bij mij... Zou dat iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik Excel2016 gebruik?
 
Neen helemaal niets, het is gemaakt in 2016.
Zijn uw macro's ingeschakeld?
Niet dat ik iets ken van Mac maar als je met Mac werk zal het waarschijnlijk niet werken.
 
Ik werk met Mac.. Ik zal het morgen eens op een andere computer proberen.
Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan