bestellijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

jo geuens

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2010
ik heb een formulietgemaakt met 2 afhankelijke keuze lijsten (1 voor categorie en 1 voor subcategorie ) hietmee bekom ik en beperkte productlijst waar ik mijn producten ken kiezen dit werk perfekt nu wil ik in een subformuliet het gekozen product invullen zodat ik een bestellijst kan maken dit lukt me echter niet

Wat wil je precies? Want doen de keuzelijsten het nu wel of niet?

in de eerste keuzelijst kies ik een afdeling vb magazijn dan krijg ik in de 2 de keuzelijst een beperkte keuze tezien vb poets producten , beschermings artikelen , gereedschap
hier kies ik gereedschap dan krijg ik in de derde keuzelijst enkel de producten die onder de categorie gereedschap vallen te zien .
waneer ik één van deze producten kies had ik dit graag automatisch in een subformulier willen kopieëren in een lijst en daarna hiet volgend product om zo een bestellijst te maken

Ik heb zelf een bestellingen db gemaakt waarbij de keuzelijsten in het subformulier zaten. Je wilt immers per bestelling een aantal artikelen kunnen bestellen. Derhalve moet het artikelnummer gekozen worden in het subformulier. En dan hoef je uiteraard geen waarden over te zetten. Wel kun je, als je teveel artikelen hebt, een (deel)selectie maken die je als bron gebruikt van de keuzelijst voor de bestelartikelen. Dat zou je dan moeten doen met een <Na bijwerken> actie op de laatste keuzelijst van je hoofdformulier.

ik heb geprobeerd van mijn bestandje in tepakken maar blijft 350kb te groot om door testuren dus anders kon je er eens naar kijken als je wil kan ik het wel eens door mailen

alvast bedankt voor je reactie :thumb:

Laatst bewerkt:
Met Winrar kun je een bestand opsplitsen in meerdere stukken van 100kb (zie plaatje). Het scheelt ook als je de db eerst met <Comprimeren en Herstellen> verkleint, mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Laatst bewerkt:
ik weet niet of je aan mijn vraag aan uit kan maar ik nog eens aan het proberen geweest door die afhankelijke keuzelijsten in mijn sub form te zetten maar dat lukt mezelf niet ik denk toch dat ik iets ovet het hooft zie

laat je nog iets weten

Je mag 'm ook wel mailen
Dan kijk ik er wel even naar vanavond.

Laatst bewerkt:
heb hem doorgemaild ben wel vergeten te zeggen is in access 2000-2003 gemaakt

2003 is perfect!

ik heb nog geprobeerd om in jou voorbeeld de text i.p.v de getallen in te krijgen ook de
velden code en verpakking krijg ik niet in orde

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan