ridito2011
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 okt 2011
Ik heb een vraag
Ik ben geen expert in excel ,meestal kom ik er wel uit maar nu weet ik het echt niet meer.
Dat komt mede door dat ik niet precies weet hoe ik het moet vragen.
Ik heb een excel lijst waar ik een aantal bladeren in heb zitten.
Ik doe hier een voorbeeld mijn is makkelijk om uit te leggen.
Ik heb 2 Blad stencils 1 = INVULLIJST en 2 = BESTELLIJST
Nu is de bedoeling dat ik een bestelling plaats op blad 1 ( INVULLIJST ) door middel van in cel B de aantal in te vullen.
Verder hoeft hier niets meer te gebeuren.
Wat ik nu zou willen is dat de producten die ik ga bestellen die periode verhuizen naar blad 2 ( BESTELLIJST ) dus stel ik heb in blad 1 750 producten maar ik heb deze periode alleen maar 10 producten nodig,dan komt alleen de producten waar een cijfer wordt ingevuld verhuist naar blad 2.
Is dit mogelijk ?
Dit is namelijk voor mijn groothandel bestellijst.
Ik heb een inkoop lijst maar elke week moet ik alles opnieuw uitrekenen.
Ik zou graag een bestellijst willen printen zodat ik elke week een andere lijst kan samenstellen.
Mvg Ricardo
Ik ben geen expert in excel ,meestal kom ik er wel uit maar nu weet ik het echt niet meer.
Dat komt mede door dat ik niet precies weet hoe ik het moet vragen.
Ik heb een excel lijst waar ik een aantal bladeren in heb zitten.
Ik doe hier een voorbeeld mijn is makkelijk om uit te leggen.
Ik heb 2 Blad stencils 1 = INVULLIJST en 2 = BESTELLIJST
Nu is de bedoeling dat ik een bestelling plaats op blad 1 ( INVULLIJST ) door middel van in cel B de aantal in te vullen.
Verder hoeft hier niets meer te gebeuren.
Wat ik nu zou willen is dat de producten die ik ga bestellen die periode verhuizen naar blad 2 ( BESTELLIJST ) dus stel ik heb in blad 1 750 producten maar ik heb deze periode alleen maar 10 producten nodig,dan komt alleen de producten waar een cijfer wordt ingevuld verhuist naar blad 2.
Is dit mogelijk ?
Dit is namelijk voor mijn groothandel bestellijst.
Ik heb een inkoop lijst maar elke week moet ik alles opnieuw uitrekenen.
Ik zou graag een bestellijst willen printen zodat ik elke week een andere lijst kan samenstellen.
Mvg Ricardo