bestelling niet ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sven1745

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Berichten
5
hallo ik ben sven en heb een vraagje ,
heb op 29/03 een bestelling gedaan bij symantec en heb tot op vandaag nog niets ontvangen .
heb een norton beveiliging aangekocht de norton 360.
ben al een aantal keer naar de live chat geweest van symantec en krijg altijd het zelfde antwoord dat mijn betaling nog in verwerking is ??? vind dit persoonlijk redelijk lang !
heb geprobeert een mailke te sturen naar symantec maar die blijkt niet te bestaan !!
kan er mij aub iemand helpen bij dit probleem weet niet wat me nu te doen staat :(
alvast bedankt grz sven
 
Hier kunnen wij niet zo heel veel aan doen, maar als het over een paar dagen nog steeds niet verwerkt is, zou ik er een telefoontje tegenaan gooien. :)
 
ok bedankt ,
ga ook eens langs de bank mischien dat ze het adres kunnen achterhalen zodat ik klacht kan indienen , maar zal eerst nog een paar dagen wachten op hoop van zegen :confused
alvast bedankt:thumb:
 
Symantec is een betrouwbaar bedrijf, en dit vind ik ook niets voor hen, maar ik zou sowieso eerst even bellen met Symantec, in plaats van gelijk naar je bank gaan voor klachten en dergelijke. :)
 
ja ok , ik loop mischien een beetje te rap van stapel .
ga je raad opvolgen en nog een paar dagen wachten bedankt
 
is het geld al van je bankrekening afgehaald.
zo ja let dan op dat je niet te lang wacht en binnen dertig dagen het bedrag kunt terug vorderen.
Is het bedrag nog niet afgeschreven dan zou ik de bestelling annuleren.

Norton....ik hoor veel dat het je systeem niet ten goede komt.
Zelf zou ik voor eset gaan .....kun je bestellen bij ons.
Of kis van kaspersky...kun je ook bestellen via ons.
 
kom net van de telefoon met symantec en zeggen niets te onvangen hebben ?
heb naar mijn bank gebeld om de vragen of alles juist verlopen is en die zeggen dat ze het moeten ontvangen hebben .
kan natuurlijk niets annuleren als symantec niets heeft ontvangen !?!?
sta efkes blok nu .
 
maar dan kun je het geld wel terug vragen bij de bank.
 
ben naar de bank geweest en ze hebben een aanvraag gedaan voor terugbetaling dus zal wel zien nu bedankt voor de inlichtingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan