bestookt met mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja8888

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2003
Hallo mensen,

Ik zie dat er meer mensen zijn die hier last van hebben.
Ik krijg nu dagelijks zo'n 50 mails die allemaal onderschept worden door mijn provider(gelukkig).
Allemaal bevatten ze een bijlage die dan een virus bevatten:

Er is een virus W32/Sober@MM!M681 gevonden in de attachement/bijlage reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. De reg_pass-data.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE is verwijderd.

En inderdaad zitten hier ook de CIA en FBI tussen, grappig is dat het ondertekend wordt met dezelfde naam wat deze twee betreft....verder komen ze overal vandaan en ik ben het nu een beetje zat. Mijn postvak raakt telkens overvol en mijn vraag nu dus: kan ik hier iets tegen doen??
Zelfs een ander mailadres van mij persoonlijk wordt ook op deze manier "aangevallen".

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor mij,

bedankt alvast!
groetjes,
Anja.

mailwasher installeren ... maar daar kan je ze niet mee uit je mailbox op de server houden.

Geplaatst door de jean
mailwasher installeren ... maar daar kan je ze niet mee uit je mailbox op de server houden.

Helaas is dat maar al te waar Anja.
Je kan helaas niet voorkomen dat het naar je gestuurd word. Je adres is waarschijnlijk uit een besmet systeem opgepikt. Na verloop van tijd zal het echter wel weer minder worden en uiteindelijk stoppen.

Hallo

Raymond en de jean bedankt voor jullie reacties.

Gelukkig is het al, zoals jij al zei Raymond, zo goed als voorbij en ben ik nu bij elkaar zo'n 2 weken "getorpedeerd" met geïnfecteerde mails.
Vandaag heb ik niets meer ontvangen en hoop ik dan ook dat het voorbij is.
Ik heb dan ook op geen enkele mail gereageerd.
Jammer vindt ik het wel dat je hier verder niets tegen kunt doen, gelukkig maar dat mijn privider alles onderschept heeft en geen van de geïnfecteerde bijlagen heeft doorgestuurd.

:thumb: groetjes!
Anja.

Goed zo, meestal gaat het inderdaad vanzelf over.
Veel mailplezier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan