besturing beeldscherm icoontjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
het lukt mij niet beweging te krijgen in de schuifregelaar
ik wil daar nl mee bewerkstelligen dat ik meer icoontjes op het scherm krijg mvrgroet ruud

Bijlagen

• afskuiten.gif
    afskuiten.gif
    14,3 KB · Weergaven: 40
Dit kan aan de graphische kaart liggen,
of aan de software hiervoor

Zijn de drivers geinstalleerd?
Zit er een redelijke graphische kaart in enz.enz.

meestal is dat de driver.

Jan

Klik op geavanceerd,
tab. Adapter, daar staat welke videokaart je hebt,
en hoeveel MB deze heeft.

Jan

icoontje

zie scan

Bijlagen

• afskuiten c.gif
    afskuiten c.gif
    40,9 KB · Weergaven: 53
Ik zou eerst dit eens proberen. Rechtsklik op leeg stukje van het bureaublad/Eigenschappen, tabblad Vormgeving, klik op Geavanceerd. In het uitrolmenu kiezen voor Pictogram en maak je keuze qua grootte. Hoe kleiner dus het pictogram hoe meer je er kwijt kunt op het bureaublad. In het uitrolmenu kan je daarna ook nog kiezen voor ruimte tussen de pictogrammen (verticaal+horizontaal), ook dan kiezen hoe groot. Sluit de schermpjes af met OK.

afsluiten icoontjes

gezina het spijt mij kom ernog niet verder mee
klik op leeg stukje buroblad dan eingenschappen tot zover dan komt het beeldscherm met de mogelijkheid achtergrond enz te wijzigenmaar dat tabblad ? vormgeving? en pictogram vind ik niet-komt ook dor de duitse tekst die anders is dan de nederlandse ik ken de omzetting daarvan nietzo goed vinden -misschien ku je mij nog verder helpen groet ruud

icoontjes

gezina hartelijk dank ik heb 10 paginas uitgedrukt en ga er mee aan de slag vandaag en meldt mij nadien.
Nu is het zo in het begin zie ik pagina 1 TIP betr.F8
helaas is denk ik mijn toetsenbord niet volledig geinstalleerd hoe doe ik dat alsnog groetjes gila

Je kan die pagina (als webpagina) eventueel opslaan maar hoe je dat nou moet uitprinten? Heeft denk ik niets met je toetsenbord te maken. Mogelijk is het beter wat te minderen met al die pictogrammen op het bureaublad, is het echt állemaal nodig? ik heb er maar 15 en wat op de taakbalk, onderaan.

icoontjes toetsenbord

gezina ok maar ergens schijnt een melding te zijn dat het toetsenbord niet volledig geinstalleerd is-hoe krijg ik hem
volledig geinstalleerd
verder zit ik nog steeds met het probleem Q174360 als foutmelding
groet ruud

besturingssysteem

gezina bijgaand enkelo fotos misschien kun je mij aan de hand daarvan iets bij brengen groet ruud ik zal wel stom zijn!!

Bijlagen

• systeemb.gif
    systeemb.gif
    40,2 KB · Weergaven: 44
BESTURINGSSYSTEEM

GEZINA NOG EEN

Bijlagen

• systeembbb.gif
    systeembbb.gif
    41,8 KB · Weergaven: 40
besturingssysteem

er zijn drie problemen (niet zo bezaarlijk maar ik zou ze graag oplossen=
A:TOETSENBORD VOLLEDIG INSTALLEREN
B:BILDSCHERM ICOONTJES
C:HET NIET KUNNEN AFSLUITEN DAN ALLEEN DOOR DOOR UITSCHAKELEN
ik heb er begrip voor dat je een 81 jariger niet kunt volgen-mij gaat het ook aan de zenuwen
ben dankbaar voor al je moeite en we sluiten het asf met nogmaals heel veel dank ruud

beeldscherm icoontje enz

gezina ik en nog bezig met dit probleem heb uitgedrukt 8 paginas WINDOWS instellingen 95-98-me deel I
zit dan met het probleem dat de fotos incl.de daarop staande afbeeldingen afwijken van mijn schermteksten
een voorbeeld instellingen voor virtuele geheugen
windows raad an laten beheren aanbedvolen en er is aangevinkt insztellingen zelf opgeven en wat doet ik met minmum -weet er geen raad mee groetruud
ps is er nog een duidelijker bij mij aansluitende pagina ergens?

VRAAG IS NIET OPGELOST TOCH AFSLUITEN

HARTELIJK DANK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan