besturing dvdspeler/brander

• Onderwerp starter Onderwerp starter brum
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brum

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
hoi eh heb een klein foutje gemaakt ,heb me oude dvd speler omgeruild met de nieuwe dvd brander de zelfde bekabeling wat kon !
aangezien de oude het niet deed ,en hoopte dat als ik de beide besturingen weggooi en dan weer nieuwe installeer zal alles het wel weer doet! eh is dus niet !!
heb cd maar kan niet afspelen !!
kan ik ergens handmatig me besturing van internet halen tot zover de dvd speler weer doet??
en dan via cd de nieuwe nero erop kan zetten?
:o

Bertus zei:
heb je de master/slave jumper wel goed over genomen?
eh nee denk niet want eh de brander hadt als 2 en ingesteld op master en de dvd speler was enkel ,heb ze toen geruild brander naar de plek van dvd speler ,heb dus nu ook de instelling als master,maar wil eigenlijk alleen de dvdbrander gebruiken want kan ook afspelen !dus wil de dvd speler niet gebruiken ,hadt daarom ook de besturingen eraf gedaan+de prgrammas kan ik nu beste niet de masterinstelling nemen dan?? en wat doe ik met de kabels van de dvd speler heb ze er maar in gedaan weer, kan ik deze eruitlaten??
heb ook een floppie er nog op wil ie er ook wel uit hebben,zodat ik alleen de brander over hou!!
wat kan ik nu beste doen???:o
oh eh ja heb ook geen passend kabeltje of schoentje voor de slave instelling
zou dus ook liefste alles eruit halen en weer opnieuw willen aansluiten (dan alleen de dvd brander er nog in)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan