Besturings hardware werkt niet na formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

redsnake

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Hallo,

Al mijn hardware werkt niet meer nadat ik de computer geformateerd heb, het geluid, videokaart, netwerkkaart, noem maar op. ik ben nu op een andere computer, zo kan ik nog hulp vragen op internet. ik heb windows xp home edition, dell dimension 5150 pentium 4, 3ghz
Uw hulp zou erg gewardeerd worden.

mvg
Rik

Heb je bij die DELL geen cd met drivers bij gekregen dan?
Wat je nodig hebt is deze cd..

Verplaatst naar de juiste sectie.
Heb je al op de Dell site gekeken voor de juiste drivers?
Als het goed is zijn ze daar wel te vinden. :)

dit probleem had ik ook,

Ik heb toen everest erop gezet. gekeken welke Hardware ik had en die gedownload op de intel site.

ok, dus ik download everest en dan is het wel weer goed? hoe doe ik dit dan sinds ik geen internet heb....:confused:

bedankt voor de hulp:thumb:

Nee als je dat programma download, kun je zien wat voor hardware er in je pc zit. Zet het gewoon op een usbstickje ofzo

Hallo !

Restore voor Dell is F11 + Control als ik me goed herrinner !

Greetz,

Harry

mijn video kaart is up 2 date... alleen het internet en geluid doet het nog niet.
ik kan geen driver voor internet en audio vinden...
de restore partitie is verwijderd tijden de format denk ik...
bedankt voor jullie hulp. ik kan nu in ieder geval weer wat spellen spelen

ik weet ook niet waar ik internet driver en audio driver kan vinden want die zaten niet bij dell..een ander merk ook nog.

Hallo,

Op de link die maestro 12 je gaf zie ik toch duidelijk Audio Drivers en Network staan !!

Heb je die al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

maar mijn audio en internet zijn niet van dell..ik heb alle 3 drivers voor de audio al geprobeert, werken niet.

Leg eens even uit.

Heb je zelf onderdelen vervangen in de pc of is alles nog standaard?

Dan moet je via everest er achter komen wat de netwerkkaart en geluidskaart zijn. Dan typ je die namen in in google + drivers en dan heb je ze normaal gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan