• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Besturingselement

Status
Niet open voor verdere reacties.

CrashPuppy

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2006
Is het mogelijk om de tekst in een besturings element links of rechts uit te lijnen en kunnen er meerdere regels onder elkaar gezet worden.
Wellicht met VBA, maar daar ben ik slecht in.

Ook was er ooit een post op dit forum waar je met een stukje VBA code alle werkbladen bij het afsluiten van het bestand weer op "beveilig" kon zetten. Weet iemand me hiervoor een hintje te geven. (Afzonderlijk beveiligen is me toch te veel werk)

CrashPuppy.

Laatst bewerkt:
Is het mogelijk om de tekst in een besturings element links of rechts uit te lijnen en kunnen er meerdere regels onder elkaar gezet worden.
Wellicht met VBA, maar daar ben ik slecht in.
Dit hangt van het besturingselement af of het mogelijk is.
Heb je al gekeken bij de properties van het besturingselement ?

Ook was er ooit een post op dit forum waar je met een stukje VBA code alle werkbladen bij het afsluiten van het bestand weer op "beveilig" kon zetten. Weet iemand me hiervoor een hintje te geven. (Afzonderlijk beveiligen is me toch te veel werk)
Zo iets ?

For W = 1 To ActiveWorkbook.Worksheets.Count
Worksheets(W).Protect
Next

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Dit hangt van het besturingselement af of het mogelijk is.
Heb je al gekeken bij de properties van het besturingselement ?

Zo iets ?

For W = 1 To ActiveWorkbook.Worksheets.Count
Worksheets(W).Protect
Next

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Voor het besturingselement zag ik WordWrap binnen "properties over het hoofd.
Dat andere ga ik maar eens mee knutselen. Ik zal toch moeten leren lopen, en dat gebeurd met vallen en opstaan.

Bedank voor je reactie

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan