• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

besturingsknoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

highfly

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2017
Beste,
Voor mijn werk moet ik maandelijks een activiteitenrooster maken zodat de collega's weten welke activiteiten ze die dag hebben.
In het verleden vulde ik steeds de cel manueel met een opvulkleur. Nou vroeg ik me af of dit niet efficiënter kon met een "button" daar wij werken met verschillende kleuren. Ik heb hier en daar wat liggen opzoeken maar ik geraak er niet uit hoe ik dit moet doen.
De bedoeling is als ik de "button aanklik dat deze de cel automatisch een kleur geeft. Daarna kan ik de werkuren en activiteiten erbij zetten.
In bijlage heb ik een voorbeeld van het formulier zodat alles een beetje duidelijker is.

Mvg,
Peter

Bekijk bijlage Adventure & Sports weekly (voorbeeld).xlsBekijk bijlage Adventure & Sports weekly (voorbeeld).xls

Ik hoop dat ik u een beetje op weg help hiermee.

Hoi Cobbe,
Precies zoals ik wilde. Nou kan ik verder.

Dank je wel voor de hulp.
Mvg,
Peter

Hoi gast0660,

Dank je wel.
Cobbe had reeds een gedeelte uitgewerkt en deze ben ik nu verder aan het afwerken. Een goede leerschool. :)
Mocht het me niet lukken kan ik nog steeds eens gaan spieken!

Mvg,
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan