Besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Klopt het dat Windows XP vervangen gaat worden door Windows 7 besturingssysteem? Als iemand dit weet, je antwoord is van harte welkom. Want dan wacht ik ff met het aanschaffen van een desktop met Windows XP besturing.

Groet,
Reindert

Klopt het dat Windows XP vervangen gaat worden door Windows 7 besturingssysteem? Als iemand dit weet, je antwoord is van harte welkom. Want dan wacht ik ff met het aanschaffen van een desktop met Windows XP besturing.

Groet,
Reindert
Xp is al een paar jaar geleden opgevolgd door Windows Vista.

Windows Vista wordt binnen een jaarr opgevolgd door Windows 7.

Windows 7

Alloha Marsmannetje,

Bedankt voor het antwoord. Dus het zou beter zijn te wachten met het aanschaffen van een nieuwe pc tot dat Windows 7 beschikbaar is? Hoor het graag.

Een groet,
Reindert

Ja, als je nu een nieuwe PC aanschaft dan krijg je een PC met een Vista besturingsysteem. Veel mensen downgraden van Vista na XP omdat ze het niks vinden.. ( Smaken verschillen ) Dus ik zal je inderdaad aanraden om te wachten totdat er PC's uitkomen met Windows 7. Alleen hoelang dat duurt weet ik niet.

Bedankt voor jullie antwoord. Ik ga inderdaad maar ff wachten met de aanschaf tot dat Windows 7 er is. Ik heb er al wel het een en ander over gelezen, en het zou begin 2010 in de markt komen.

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan