besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

antoon32

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Berichten
103
:love:Hallo,wie o wie kan mij het probleem oplossen.Ik heb een Medion laptop MD97500,besturingssysteem windows XP home edition, ik wil hem graag weer aan de praat krijgen.Als ik hem aanzet dan geeft hij het bericht in een blauw scherm,,unmountable_boot_volume,Als zich het probleem blijft voordoen dient alle nieuwe hardware en software verwijderd te worden of uit te schalelen.Schakel bios geheugenopties zoals caching uit.Als uw daarvoor in veilige modus moet zijn dient u op te starten en op f8 te drukken.Hij geeft verder de fout codes aan ***stop 0x00000ED(0x82B16C08,0xC000000E,oXoooooooo,o0X00000000) Ik krijg hem echter niet in veilige modus.Er is bij de laptop een OEM cd Wanneer ik die gebruik meld hij na het laden dat hij niet verder kan gaan met install omdat hij bestanden mist die nodig zijn bij het installeren.Ik heb me al eens afgevraagd als ik hem nou eens probeer te installeren met een windows XP cd rom dus geen OEMcd kan hij dan wel XP installeren.Die window xp cd rom heb ik niet,moet ik dus aan zien te komen.Wat kan ik het beste doen?
 
Verplaatst Virtuele besturingssystemen --->>> Windows XP.
 
Ik gaf alleen maar aan, dat ik je vraag naar een andere sectie verplaatst heb. Je vraag heeft totaal niets met virtuele besturingssystemen te maken.
 
Kijk hier of die je iets verder brengt.
Komt erop neer dat je een XP CD moet hebben waar je van kunt opstarten en daarmee Herstelconsole starten en daar chkdsk c: /r te doen. Kijk hier voor een verdere omschrijving van Herstelconsole, vanaf Optie 2 (=Herstelconsole vanaf een XP installatiecd).


Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan