Besturingsystemen hebben problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Hoi,

Ik heb vaker met windows XP een probleem gehad met het klikken op menu items enz. Ik dacht dat dit een bug was in XP maar wat nu niet meer blijkt te zijn. De bug was dat soms niet op menu's van programma's kon klikken, of toolbars enz. Het minimaliseren en vorig formaat hielp. Maar ik moet het wel telkens doen als ik ergens anders klikte dan de toolbar ofzo. BV zoals met mijn FireFox: ik moest telkens minimaliseren en vorig formaat nadat ik op de webpagina ergens had geklikt.

Vandaag kwam ik dan met het idee om Windows 7 te installeren, ik hoopte dat het probleem (dat zich verergerde) zou opgelost zijn. De bestanden zijn gekopieert, alleen mijn land, en toetsenbord type nog... Ik klik op mijn land en plots, hij scrollt terug naar boven. Ik probeer het weer, en weer hetzelfde gebeurt. Dit gebeurde gek genoek ook met die keuzelijsten in FireFox... Soms beginnen zelfs die lijsten vanzelf te rollen.

Volgens mij ligt het nu zelf aan mijn pc. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Kort omgeschreven: Er gebeuren rare dingen met menu's en vensters op verschillende besturings systemen van Windows.

Dus eigenlijk "beweegt" je scherm terwijl jij niet scrolled?

Ligt je mobieltje altijd in de buurt van de pc?

Yep. Hij begint vanzelf terug naar boven te scrollen. Mijn mobieltje ligt dichtbij, maar staat altijd af.

Af als in helemaal uit?

Want als mijne op stil staat of alleen trillen en ik krijg een bericht oid, en soms ook gewoon spontaan, kan ik aan mijn boxen horen dat er iets aan komt (sms ofzo) en kan het zijn dat mijn intenrnet pagina begint te scrollen, een videobestand ineens naar begin of einde springt en ga zo maar door. Ik leg mijn tel nu altijd wat verder weg.

Re:

Probleem gevonden.

Draadloze muis en toetsenbord van Fujitsu computers siemens trekken op niks. Ik trok ze uit, schakelde er een andere muis op en het werkt terug perfect.

bedankt voor de hulp

Mooi, dat zou namelijk de volgende vraag zijn geweest van mijn kant. Mobiel plaatste ik als eerst omdat ik daarmee ervaring heb, draadloos ben ik al jaren niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan