bestuurprogamma er af gegooit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jokerjunior

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2007
hallo ik heb een vraag...
ik heb ooit een driver gehad maar die was niet goed voor mij comp waarschijnlijk zo'n hackdriver ofzoh...dus die heb ik er af gegooit...ik heb perongeluk ook de bestuursprogamma van me videokaart er af gegooit kan iemand helpen zodat ik die bestuursprogamma wea kan heb en wea kan gebruike want ik kan nu helemaal niets behalve internet:confused:

naamloos.jpg

als je nog meer info nodig hebt hoor ik het wel
alvast bedankt:thumb:

Die zou als het goed is op het schijfje van je moederbord/pc erbij moeten zitten. Weet je toevallig wat voor videokaart het is?

uuum ik had nogal een onbekende videokaart... van SiS? ken je dat? welke versie weet ik nie meer

Welkom bij de Helpmij!

We kunnen een heleboel tijd gaan besparen. Download dit progje, installeer het en vertel ons de exacte naam van de videochip.

Laatst bewerkt:
ik heb nu een profiel van me comp moet ik die site geven ofzoh...of wat moeten jullie wete?

ik denk ditXD omdat er Sis in staat ben niet zo bekend met comp he(A)

Controllers Primair IDE-kanaal [Controller] (2x)
Secundair IDE-kanaal [Controller] (2x)
SiS PCI IDE-controller
Standaard Dual Channel PCI IDE Controller

Bus Adapters SCSI/RAID Host Controller
SiS 7001 PCI naar USB open host-controller (3x)
SiS PCI naar USB Enhanced host-controller

Nee, geen van alle.

WAT staat onder het kopje "Display"?

NIET overtypen, maar trek je muis erover heen, rechtermuisknop, kies voor kopieren en plak het hier.

Laatst bewerkt:
hallo ik heb een vraag...
ik heb ooit een driver gehad maar die was niet goed voor mij comp waarschijnlijk zo'n hackdriver ofzoh...dus die heb ik er af gegooit...ik heb perongeluk ook de bestuursprogamma van me videokaart er af gegooit kan iemand helpen zodat ik die bestuursprogamma wea kan heb en wea kan gebruike want ik kan nu helemaal niets behalve internet:confused:

als je nog meer info nodig hebt hoor ik het wel
alvast bedankt:thumb:

Als je niet zoveel verstand hebt van computers, WAAROM verwijder je dan dingen?

Zucht!

Je schrijft iets compleets anders, dan kun je zo'n reactie verwachten. Waarom laat je je broer het dan niet oplossen? Kennelijk heeft hij veel verstand van computers.

Vertel ons dan maar de EXACTE naam van de computer (in afwachting van de deskundige hulp van je broer).

System Model
Acer Aspire SA85 R01-D0
System Serial Number: 91CF97ZTF363501512EL00
Enclosure Type: Desktop

me broer is een sukkel:confused:...hij verwijdert iets en daarna zeg ik van sjah me spellen doen het nie mea en dan zegt hij jah kan ik ook niets aan doen

Al eens gedacht aan en accountje voor elke user apart of mogelijk zelfs een biospassword?

Een wachtwoord, zodat "onbevoegden" geen ge / mis - bruik van de pc kunnen maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan