Beta testen nieuwe site

Status
Niet open voor verdere reacties.

GForze

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Hey,

De nieuwe website van bse licht en geluidsverhuur is zo goed als af en al in het klein gebeta-test.
Wij zouden dit graag op een iets grotere manier doen, vandaar dat ik jullie hulp inroep.

http://www.bse-pro.nl

Denk eraan, de website is al live, en dus werkend, reserveringen, contactgegevens etc worden dus al reeds verstuurd naar het bedrijf.

Dus aub geen valse reserveringen doen, zo volwassen zijn de gebruikers hier toch wel :thumb:

Graag alle foutjes en verbeteringen mailen naar 1 van de 2 webmasters (te vinden op de contact page op de site)

Ook algemene reacties ed zijn welkom

Alvast bedankt

Zet er erg goed uit:thumb:. Rustig en overzichtelijk. Alleen één ding: als je op de 'home' pagina bent verdwijnt 'home' uit het menu, dat zou ik erin laten. Ook lijkt het mij niet nodig om het menu ook nog eens onder aan de pagine weer te laten geven.

(persoonlijke mening ?) :

op het tabblad reserveringslijst zou een lijntje onder de diverse cursief gedrukte "hier's" mogelijk niet misstaan ? (of het woord "hier" wat "vetter" laten weergeven ?)

't verduidelijkt voor de kijkers dat ze dan DAAR (hier) moeten klikken om door te gaan naar een nieuwe pagina.

Geplaatst door megabit
Zet er erg goed uit:thumb:. Rustig en overzichtelijk. Alleen één ding: als je op de 'home' pagina bent verdwijnt 'home' uit het menu, dat zou ik erin laten. Ook lijkt het mij niet nodig om het menu ook nog eens onder aan de pagine weer te laten geven.

Menu onderaan de pagina is op uitdrukkelijk verzoek van de klant, dit ivm de lange pagina's bv onder verhuur.

Het verdwijnen van home heb je op zich absoluut gelijk in en had ik idd ook nog niet gezien, het nut ervan is misschien niet echt groot omdat je vanaf de home niet terug kan naar de home ;)
Maar zal het even in overweging nemen, bedankt voor de tips

Geplaatst door gast0225
(persoonlijke mening ?) :

op het tabblad reserveringslijst zou een lijntje onder de diverse cursief gedrukte "hier's" mogelijk niet misstaan ? (of het woord "hier" wat "vetter" laten weergeven ?)

't verduidelijkt voor de kijkers dat ze dan DAAR (hier) moeten klikken om door te gaan naar een nieuwe pagina.

Idd een goed punt, we hebben het hier inmiddels al over gehad met de klant en het zal binnenkort worden aangepast, thanx 4 the comments we zullen er zeker wat mee doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan