[Betaald Voetbal Simulator] Heeft iemand de codes nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

morfanaion

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Misschien dat er hier iemand tussen zit die dit spel nog kent, het gaat om een inmiddels oude game gemaakt door ASF Software in 1996/1997. Ik heb hiervoor de codes nodig die aan het eind van het speelseizoen gevraagd worden om verder te kunnen (het oude, compleet gefaalde systeem om software-piraterij tegen te gaan. Ze stonden altijd in de handleiding, maar die is bij mijn verhuizing uit elkaar gevallen en weg.

In het verleden had ASF Software de codes op hun website staan voor de fans, maar helaas is de website uit de lucht. Je kunt de website nog wel vinden op webarchive, maar die bewaart geen zip-files en de codes stonden, helaas, in een zipfile.

Mocht iemand de codes nog hebben, je zou me er een enorm plezier mee doen. Zodra ik de codes heb zal ik ze ook op m'n website zetten zodat ze voor iedereen weer beschikbaar zijn.

Heeft een van beiden de cd nog? Zo ja, zou ik een kopie kunnen ontvangen? Of een bestand? Ben al jaren op zoek naar dit spel maar niemand kan mij hieraan helpen.

Aangezien dit topic over de datum is en TS niet meer reageert, gaat er een slotje op.
Nieuw topic aanmaken dus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan