• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Betalingsoverzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelrutten68

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2014
Beste, wie kan mij helpen, ik ben met een betalingsoverzicht bezig voor prive, bedragen en namen zijn verzonnen, maar ik wil een beeld gaan scheppen voor in- en uitgaven. Bovenste zijn de inkomsten daaronder uitgaven

Mijn vraag, is het mogelijk dat wanneer ik een kleur geef aan een cel dat deze bijvoorbeeld wordt opgeteld als betaald en als niet betaald dus rood, in de rode lijn komt. Ik weet niet of dit mogelijk is? Of heeft iemand een ander mooi overzicht?

in afwachting.

groet,
MichaelBekijk bijlage OVERZICHT REKENINGEN 2.xlsx

Dank je wel Cobbe, ja alleen als ik een cel een kleur geef hoe komt dit dan bijv automatisch onderaan te staan? De kleur "paars" telt nog niet bij elkaar op...gaat dit wel uberhaupt als ik een cel een kleur geef?

Groet,
michael

Ja dat zal dan wel, want het systeem werkt enkel als je precies die kleuren gebruikt die in B47 en B48 staan.
Het totaal wordt pas geteld als je de bijgekleurde cel verlaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan