Betand opgeslagen in Menu Start

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnie D

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2005
Berichten
114
Ik heb bestanden die gewoon opgeslagen zijn in C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten, maar die zijn ook op een of andere manier opgeslagen in C:\Documents and Settings\Gebruiker\Menu Start. Nu wil ik dus de bestanden in Menu Start verwijderen, maar als ik daar naar toe ga, worden de bestanden niet weergegeven. Ik heb de optie verborgen bestanden en mappen weergeven wel aangevinkt staan, en nog staan ze niet in de map. Hoe kan ik bij die bestanden komen?
 
Ben je bij de "menu start" van je eigen profiel, of die van "alle gebruikers"?
Want daar kan nogal wat verschil in zitten qua inhoud.

Ga eens naar:C:\Documents and Settings\Alle Gebruiker\Menu Start
 
Ik heb eerst gekeken bij mijn eigen profiel, en daarna bij All Users. Bij geen van beide zie ik de bestanden.
 
Laatst bewerkt:
Kan je die bestanden nog wel openen vanuit het programma waarmee je ze hebt aangemaakt?
Want als je dat kan, dan kan je ze ergens anders opslaan :)
 
Ik weet niet of het uit maakt, maar het gaat om muziekbestanden via Media Player.
 
Voer eens een zoekopdracht uit.

- Start
- Zoeken
- Bestanden en Mappen
- En dan bij bestandsnaam *.*
- Zoekmap: c:\Documents En Settings
 
Ok, heb ik gedaan. Hij geeft weer dat het bestand staat C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten. Maar als ik dus Media Player open, staat het nummer er 2x in (met heel veel nummers is dat zo), ook in C:\Documents and Settings\Gebruiker\Menu Start. Als ik dat dan vervolgens wil opzoeken om te verwijderen, kan ik het dus niet vinden.

Ik heb hier al eerder een keer een vraag over gesteld, en dan moest je een programma'tje downloaden om dubbele nummers te verwijderen, maar ik vind het gewoon raar dat ik die nummers niet gewoon op de normale manier kan verwijderen door naar dat Menu Start te gaan in Documents en Settings, omdat ze daar dus niet staan. Terwijl hij via Media Player aangeeft dat ze daar zijn opgeslagen. Dan vraag ik me af hoe dat kan.
 
Als je het vanuit Mediaplayer verwijderd uit de afspeellijst, dan heb je ook de optie om het meteen van de computer te verwijderen.
Dat kan je ook eens proberen.
Dan moet je het bestand verwijderen wat dan in Menu Start zou staan.

Kan je nakijken met het klikken van de rechtermuisknop op het liedje in de afspeellijst en dan kiezen voor eigenschappen. Dan krijg je onderin "locatie" te zien. :)
 
Ok, dus het beste is om alle nummers even na te lopen via Media Player, en die op de verkeerde locatie (Menu Start) te verwijderen uit de afspeellijst en van de pc. Een aardige klus, maar we gaan het proberen, bedankt, je hoort nog of het gelukt is. :thumb:
 
killermenace bedankt voor het meedenken.
Ik heb de nummers die via Menu Start zijn opgeslagen verwijderd via Media Player, en dan verwijderen uit deze lijst en van de computer.
Heb je een idee hoe het kan dat volgens Media Player de nummers dus ook opgeslagen waren in Menu Start,
en ze bij Documents and Settings\Gebruiker\Menu Start niet te vinden waren?
 
Met dit soort dingen zijn computers voor mij meestal ook een raadsel.
Het enigste wat ik kan bedenken wat het zou kunnen zijn, is dat jij ze een keer in de taakbalk naar de startknop hebt gesleept, en dat er dan verwijzigen aan zijn gemaakt.
 
De pc is een keer weg geweest voor onderhoud. Daar hebben ze alle bestanden (mijn documenten enz) door elkaar gegooid. Ik moest zelf vragen of ze het weer normaal wouden zetten. Vond ik een beetje slecht van ze zeg maar... Dus wat jij zegt, van de verwijzigen, dat kan daar misschien gebeurd zijn. Bedankt voor de uitleg en de tips :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan