Beter bereik draadloos internet signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

doctor4646

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Hallo,

Sinds kort zit ik op kamers en kan ik gebruik maken van draadloos internet speciaal voor studenten (studentenhotspot), alleen kan ik dit signaal slechts zeer mininmaal ontvagen via mijn ingebouwde draadloos netwerk ontvanger (laptop acer). Ik heb dan slechts 1 streepje, hierbij moet ik tegen het raam aangaan zitten om te intenetten.
Nu vraag mij af hoe ik in de rest van het huisje (kleine kamer) kan internetten, zonder tegen het raam aan te gaan zitten. Heeft iemand hier ervaring mee ?.. ik heb dingen gelezen over externe atennes, usb adapters ?
Wat zeggen jullie ??

Groeten Marco

Waar staat de zender momenteel? In de buurt van de meterkast of andere apparaten welke straling veroorzaken?

Waar staat de zender momenteel? In de buurt van de meterkast of andere apparaten welke straling veroorzaken?

De router staat momenteel centraal in de stad Antwerpen (doordat het van het bedrijf studenten internet hotspot gaat, deze zend naar eigen zeggen van het bedrijf het hoogste signaal uit , wat internet in belgie mag uitzenden.

Ik heb inmiddels van de routershop.nl, te horen gekregen dat dit product misschien een idee is.
http://www.routershop.nl/products/d...r-100mw-11g-usb-adapter-ext-antenne-aansl.htm

??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan