Beter leren office gebruiken en VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

covux

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
99
Goedendag,

sinds kort moet ik voor mijn werk Excel en Word op een andere manier gebruik dan ik gewend ben.
Ik kom "problemen" tegen die ik in het verleden niet tegen kwam omdat ik nu ook de programma’s voor andere doeleinden gebruik.
De afgelopen weken heb ik mij hier in verdiept en met hulp van sommige mensen hier ben ik al een stuk verder gekomen.
Nu wil ik alleen nog mijn vaardigheden in vooral Excel en Word, en wellicht later Acces, verbeteren en wil ik meer over deze programma's leren kennen.
Tevens wil ik meer gebruik maken van VBA.
Ik kan op dit moment geen programmeer taal schrijven maar het lezen er van gaat meestal wel aardig af.

Nu is mijn vraag aan jullie.

Zijn jullie bekend met leuke boeken/websites die je laat werken met office doormiddel van oefeningen.
Ik ben vooral iemand die dingen leert doormiddel van interactieve programma’s en dingen een paar keer fout doen.
Uit een boek lezen en dan zelf zitten puzzelen is persoonlijk niet mijn beste manier om iets te leren.
Misschien zijn er hier mensen die mij een beetje in de goede richting kan sturen.
Je mag ook alleen websites of boeken doorgeven en dan zal ik verzoeken op het internet of het wat voor mij is. 

Bij voorbaat dank
Covux
 
Hallo Covux. Wat leuk dat je nog verder wil leren over allerlei zaken. Ik kan je dit van harte aanbevelen, want er staan hele leuke vaardigheden in.

Kijk maar eens boven in dei website wat net gepubliceerd is. Succes. Klik hiernaast http://www.gratiscursus.be/
 
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
In het weekend zal ik mij er in verdiepen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan