00Hunter00
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jun 2001
Zoals de titel.
Ik zoek een betere cooler voor mijn CPU
Bij normaal gebruik valt de temperatuur wel mee (ongeveer 40 graden), maar met spelletjes komt ie boven de 60 graden soms (lijkt me toch een beetje warm of valt dit wel mee?)
suggesties?
Ik zit er nog wel over te denken om een ander MOBO en CPU te kopen (socket 478) ivm het grotere aanbod van koelers en uitbreiding van de mogelijkheden van mijn MOBO en natuurlijk een hogere snelheid.
Aangezien ik het liefst alleen mijn MOBO/CPU wil vervangen (de rest doet het nog prima) zou het fijn zijn als dit een MOBO is wat met RIMM PC800 geheugen overweg kan.
verdere gegevens:
P4 1.8GHz (socket423 dus)
512 RIMM PC800 RAM
GF ti4600 videokaart
SB Live! geluidskaart
2x IDE 40Gb HHD's op 7200rpm
DVD speler
CD brander
Windows XP home NL
Als je nog meer wilt weten vraag maar.
Ik zoek een betere cooler voor mijn CPU
Bij normaal gebruik valt de temperatuur wel mee (ongeveer 40 graden), maar met spelletjes komt ie boven de 60 graden soms (lijkt me toch een beetje warm of valt dit wel mee?)
suggesties?
Ik zit er nog wel over te denken om een ander MOBO en CPU te kopen (socket 478) ivm het grotere aanbod van koelers en uitbreiding van de mogelijkheden van mijn MOBO en natuurlijk een hogere snelheid.
Aangezien ik het liefst alleen mijn MOBO/CPU wil vervangen (de rest doet het nog prima) zou het fijn zijn als dit een MOBO is wat met RIMM PC800 geheugen overweg kan.
verdere gegevens:
P4 1.8GHz (socket423 dus)
512 RIMM PC800 RAM
GF ti4600 videokaart
SB Live! geluidskaart
2x IDE 40Gb HHD's op 7200rpm
DVD speler
CD brander
Windows XP home NL
Als je nog meer wilt weten vraag maar.