Betere Intel pentium 4 3,4mgz ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

eppiekuipers

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
welke intel pentium 4 tot 3,4 MGz 800fsb s775 kan ik het beste kopen eventueel met HT kan ook .
Met veel navragen bij hp ben ik eruit en € 20,-lichter aan telefoonkosten dat de pentiumD dual core niet op mijn moederbord pastte .

pentium 4

ik heb eventueel noch een p4 3.00 ghz ht support voor een zacht prijsje liggen :rolleyes: s775

Je moet eerst weten welk moederbord je exact hebt. Merk en type. Vervolgens kun je op de site van de fabrikant vaak precies zien tot welke processor je moederbord ondersteunt.

heb ik inmiddels gedaan,maar je hebt verschillende uitv..

maar welke is beter in de socket 775 fsb 800 tot max 3.6 mgz

wat is een zacht prijsje ?

ik heb me helaas ook al laten overhalen om een pentium D dual core 3,4 mgz 800mgzfsb 2x2mb l2 cache s775 te kopen en die past niet op mijn moederbord!

Is een antwoord geven, een groot probleem?:confused:

Je kan geen antwoord geven, als je niet genoeg informatie hebt. Dat het een socket 775 moederbord is, zegt heel weinig. Je moet precies weten of het een Asus / Gigabyte / MSI / wat dat ook voor merk is. Vervolgens nog het exacte type. Pas dan kun je zien welke procesoren worden ondersteund. Moet ik helderziende zijn ofzo?

onder deze link had ik het moederbord gevonden bij hp

HP and Compaq Desktop PCs - Motherboard Specifications, PTGD1-LA (Grouper)

hartelijk bedankt ? nog een vraagje?

hoe zit het dan met de prijzen ik bedoel je ziet dan pentium 4 650 of 651 dezelfde mgz maar veel prijsverschil of de 550 en 551 en BTX of een J letter erbij ,ik bedoel kijk bij kieskeurig twee dezelfde processors maar de een is duurder dan de ander terwijl ze dezelfde mgz fsb en socket hebben ?

Je kan geen antwoord geven, als je niet genoeg informatie hebt. Dat het een socket 775 moederbord is, zegt heel weinig. Je moet precies weten of het een Asus / Gigabyte / MSI / wat dat ook voor merk is. Vervolgens nog het exacte type. Pas dan kun je zien welke procesoren worden ondersteund. Moet ik helderziende zijn ofzo?

Haha, ik bedoelde de TS, op jouw vraag.:eek:

hoe zit het dan met de prijzen ik bedoel je ziet dan pentium 4 650 of 651 dezelfde mgz maar veel prijsverschil of de 550 en 551 en BTX of een J letter erbij ,ik bedoel kijk bij kieskeurig twee dezelfde processors maar de een is duurder dan de ander terwijl ze dezelfde mgz fsb en socket hebben ?

Kijk in dit document voor de specificaties van de processornummers met hun codes. (pdf)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan