Betere video, meer RAM?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Hoi,

Als ik BF4 op Low en Ultra zet, heb ik dan ook meer werkgeheugen nodig voor Ultra? Ik heb nu 4GB, op Low is dat net goed, maar is dat ook zo voor Ultra? Dit is wel belangrijk aangezien ik een nieuwe GPU wil (GTX 760) en werkgeheugen, maar ook een nieuw toetsenbord en een DVI-I kabel. Mijn Budget is €300,- van mijn verjaardag, dus ik weet niet of ik het werkgeheugen nodig heb of niet.

MVG,

GamerTom

Hoi Tom

Ik geloof niet dat je meer geheugens nog moet hebben ( heb je nu voldoende ook ! ) om BF4 op ultra te spelen, ik heb ook dezelfde video kaart zoals jij, en heb BF4 op ultra uitgespeld maar ik heb ook 6GB geheugens op mijn 64bit's systeem ( bij die game en voor 64 systeem is aanbevelen 8GB ! ) mij is op zo hoge instellingen met 6GB ( kijk screenshot ! ) dus ook spelen gelukt, jouw video kaart heeft ook 2GB geheugens en dat weet je toch ?
Uiteindelijk bij BF4 site zeggen ze ook zo ongv.

Aanbevolen systeem vereisten :

De aanbevolen systeemvereisten aan de hand van PC voor optimale visuele kwaliteit en frame tarieven:

•Quad-core CPU (Intel Core i5 of i7) op 3 Ghz
•4 GB geheugen (8 GB voor 64-bits besturingssystemen)
•Een moderne DX11 grafische kaart met 2 + GB van videogeheugen, GeForce 600-serie of Radeon 7000 serie
•Windows 7 64-bits besturingssysteem (Windows 8 wordt ook ondersteund)
•30 + GB vrije harde schijf ruimte

Kijk even uitgebreider -->> http://bf4central.com/battlefield-4-system-requirements/

ScreenShot029.jpg Maar natuurlijk je kan wel als je dat zelf wil 2 GB bij jou nog bijplaatsen :D

Laatst bewerkt:
Ik moet de GPU nog kopen, maar ok. Dus ik heb geen extra RAM kaartje nodig?

Mijn Systeem:

Intel i5 4670k @ Stock
Asrock Fatal1ty Z87 Killer
4GB Ram @ 1600Mhz
1TB HDD @ 7200RPM
600 Watt PSU

(GTX 760 moet ik nog kopen)

:o Och ? je hebt die kaart nog niet ? ( sorry ! )

Maar oke inderdaad je zal niet echt dringend nog meer geheugens moeten hebben ( i.v.m. BF4 bedoel ik ! ), maar je weet nooit hoe die met nieuwe games situatie is, misschien toch :( en als ik jou was ik zal wel die een reepje van 2GB nog bijzetten willen is toch niet catastrofaal duur ergens ongv. 25/30 € p.s. is ( denk ik ! ), en misschien nog goedkoper ..:D

Laatst bewerkt:
BF4 heeft over het algemeen wel net even wat meer werkgeheugen nodig
maar het is een combinatie van componenten die er voor zorgen dat BF4 goed kan draaien op ultra

breid je geheugen uit naar 8GB en gooi er een degelijke game kaart in

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan