betrouwbare software of niet?(hamachi)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tripk66

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2014
Ik weet dat hamachi een paradijs is voor hackers en ddos'ers en noem maar op.

Maar als je puur naar de software kijkt en geen andere mensen toelaat in je netwerk, is het dan veilig?
Is omdat ik iets moet testen, en ik geen zin heb om te portforwarden ofzo

En het is eigenlijk verbeterd met vroeger?

Laatst bewerkt:
Je geeft zoooo weinig INFO over wat je mee precies wil en /of wat je precies met Hamachi bedoelt, dat mens hier denken en hersens kraken moet over een tip of antwoord dat voor jou plaatsen wil ..
Bedoel je mee dat je i.v.m. gamen een privénetwerk die gebruiken wil of maken ??

En ALS maar iemand nu zei natuurlijk dat ietsjes verbeterd is enz.. doe maar vorzichtig mee let op wat je mee doet enz.. zal je die dan ook gebruiken ??

Onderweg kijk maar ook deze korte artikel over (heb niet veel gezocht ! maar die kwam ik toevallig tegen ! ) -->> http://logmein-hamachi.nl.softonic.com/ <<-- Van Softonic ga maar niets downloaden ! ! tis meer voor/ of ter INFO !

Laatst bewerkt:
Je geeft zoooo weinig INFO over wat je mee precies wil en /of wat je precies met Hamachi bedoelt, dat mens hier denken en hersens kraken moet over een tip of antwoord dat voor jou plaatsen wil ..
Bedoel je mee dat je i.v.m. gamen een privénetwerk die gebruiken wil of maken ??

En ALS maar iemand nu zei natuurlijk dat ietsjes verbeterd is enz.. doe maar vorzichtig mee let op wat je mee doet enz.. zal je die dan ook gebruiken ??

Onderweg kijk maar ook deze korte artikel over (heb niet veel gezocht ! maar die kwam ik toevallig tegen ! ) -->> http://logmein-hamachi.nl.softonic.com/ <<-- Van Softonic ga maar niets downloaden ! ! tis meer voor/ of ter INFO !

softonic is anders een redelijk betrouwbare site, moet wel effe alle vinkjes weghalen

:( Uch ik heb zomaar dat aangegeven, omdat ik paar keer mee ( met bepaalden' downloads bedoel ik ) malware en ook lichte virussen enz. mee gekregen heb, 'tis niet altijd zonder risico dus, en ik wou tripk66 op mijn geweten niet :D

P.S. Daar wat te downloaden is en bedoel ik dus niet altijd slecht maar tegelijk ook niet altijd zonder risico en ik doe niet meer daarvan iemand wat te aanbevelen :D dat downloaden moet ..
Als ik zelf en voor mijzelf daar download dan weet ik zeker wat ik mee moet, en ik weet niet wat en hoe zal downloader me handelen als ik zelf downloaden aanbevelen hem heb enz..

Laatst bewerkt:
:( Uch ik heb zomaar dat aangegeven, omdat ik paar keer mee ( met bepaalden' downloads bedoel ik ) malware en ook lichte virussen enz. gekregen heb, 'tis niet altijd zonder risico dus, en ik wou tripk66 op mijn geweten niet :D

nee klopt, als je een vinkje vergeet weg tehalen dan breekt de hel uit :D

maar goed dat heb je ook op andere sites

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan