beveileging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
524
hallo iedereen dit is misschien nog wel een rare vraag. maar bij ons op school hebben ze pc's die worden gebruikt voor informatica maar nou is dt zo dat alles id beveiligd je kan helemaal nik serop doen geen progs instaleren geen cdrom gebruiken geen nieuweachtergrond geen favorieten en ga zo maar door ik zelf weet niet met welke software ze dat beveiligen misschien iemand van jullei wel !!?
 
Het zal wel niet voor niets beveiligd zijn.
 
we hebben daar een hele groep van de systeembeheerders ik denk niet dat die hun geheim vrijgeven dus daarom vroeg ik het aan jullie :)
 
Geplaatst door Jaber
we hebben daar een hele groep van de systeembeheerders ik denk niet dat die hun geheim vrijgeven dus daarom vroeg ik het aan jullie :)

Ja en als wij het aan hen vragen,zullen ze dat ook niet geven,SLIM he!!:thumb:
 
nee het is ook niet de bedoeling dat jullei het aan hun vragen ik wou gewoon weten of iemand toevallig wist war je die software vandaan kan halen
 
Waarschijnlijk gebruiken ze daar geen programma's voor, maar een aantal Windows hacks. Zo kun je bijvoorbeeld het rechtermuisklikje blokkeren enzo. Doen ze bij mij op school ook. Ze hebben wat rechten uitgeschakeld, hacks toegepast etc etc.
Dat doen ze gewoon om ervoor te zorgen dat de leerlingen geen troep op de computers zetten (hoewel de systeembeheerders er op mijn school er ook wat van kunnen).

Of misschien gebruiken ze Fortess 101?
 
Geplaatst door Systemizer X100
Waarschijnlijk gebruiken ze daar geen programma's voor, maar een aantal Windows hacks. Zo kun je bijvoorbeeld het rechtermuisklikje blokkeren enzo. Doen ze bij mij op school ook. Ze hebben wat rechten uitgeschakeld, hacks toegepast etc etc.
Dat doen ze gewoon om ervoor te zorgen dat de leerlingen geen troep op de computers zetten (hoewel de systeembeheerders er op mijn school er ook wat van kunnen).

Of misschien gebruiken ze Fortess 101?

hey wanee rik fortes probeer te instaleren zeg ie : this setup has been password protected en dan vraagt ie om een w8woord wat voro is dat ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan