• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Beveilibg cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Developer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2013
Goede dag allemaak.,

Ik ben bezig met een worksheet waarin, gebruik makende van gegevens validatie er antwoor dient gegeven te worden op een paar vragen. Afhankelijk van het antwoord op die vragen. Zal er wel of niet in bepaalde cellen een waarde moeten worden ingvoerd die ik dan nodig heb voor allerlei berekeningen die ik excel moet laten uitvoeren.

Normaliter zet je de bescherming van alle cellen in een werkblad aan, en alleen van bepaalde cellen uit. Dit zodat wanneer je het blad beveiligd, alleen de "onbeschermde cellen" te bereiken zijn.

Echter, omdat het al dan niet moeten bereiken van bepaalde cellen, afhankelijk is van de vraag, is mijn vraag of iemand mij kan helpen om afhankelijk van de antwoorden die een gebruiker van de sheet geeft bepaalde om bepaalde cellen al dan niet bereikbaar te maken.

Dank voor jullie feedback

Developer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan