beveiligd draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

PurpleG40

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Hallo

Ik heb wat problemen met de laptop van mijn vriendin

Ik heb de laptop van mijn vriendin opnieuw geinstalleerd (deed het voor die tijd ookal) en krijg het niet voor elkaar om nu verbinding te krijgen met het draadloze beveiligde netwerk

Zal even iets duidelijker zijn :

Als het netwerk onbeveiligd is kan ik zonder problemen de laptop op internet krijgen zowel die van haar als die van mij

Ga ik het netwerk beveiligen dat gaat haar laptop verbinding maken en krijgt dan ook gewoon verbinding maar na enkele seconden wordt de verbinding ook weer verbroken terwijl ik met mijn laptop wel gewoon uiteraard met het wachtwoord op het beveiligde netwerk kan komen

Wie o Wie kan mij verder helpen?????

Alvast bedankt voor jullie reacties

Het gaat trouwens om een Acer Travelmate 2310
Met windows XP Pro

Met vriendelijke Groet Jan-willem Mouw

Hoi,
Al geprobeert om via een ander kanaal verbinding te krijgen?
Bv. i.p.v kanaal 6 op 1 of 11 proberen? (ff instellen via je router)
Mvg,
Chico.:)

Hoi,

Ja, het ip-adres van je router in je adresbalk te typen! Dan meestal bij advanced ofzo. Dan opzoek gaan naar "kanalen of radio" of misschien heet het bij jou ook wel anders.Ga in ieder geval op zoek en kijk of je iets kan vinden in deze trend. Verander dan het kanaal of zet het op "auto" en probeer het nog eens!

Suc6.
Gr.
Chico.

Ps, Misschien zit de firewall of virusscanner ook in de weg. Al uitgeschakeld en geprobeerd?:confused:

welke beveiliging gebruik je op je router?
welk service pack heb je geïnstalleerd op XP pro?

Gr. Rob

Draadloos netwerk

Gokje: Start "Wireless Zero Configuration Service". Deze is o.a. te vinden op start, uitvoeren, type: services.msc en kijk in de lijst of deze service op start staat!

Succes!

P.s. "start" moet zijn "gestart".

Laatst bewerkt:
Mensen

Ik heb alles geprobeerd maar het wil nog steeds niet lukken

De laptop maakt nog steeds verbinding en na een paar seconden word die denk ik geblokkeerd

Nog meer mensen een idee wat er aan de hand kan zijn ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan