• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Beveiligd werkblad cel kleuren niet printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

robmaas

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Hoi allen,

ik ben voor een collega een excel bestand aan het maken voor zijn facturen. Nu wil ik de cellen die hij in het beveiligde werkblad een kleurtje geven maar wil dit niet mee afdrukken. Het is zeg maar alleen zodat hij ziet wat hij in moet vullen.

Had met zoekfunctie wel het afdrukken in grijswaarden gevonden maar gezien het logo wat er ook op zit werkt dit niet.

Plaats even een voorbeeldje. Afdrukken op briefpapier is vaak een betere oplossing qua kosten.

Bekijk bijlage vb.xlsx

Ik wil het document dus beveiligen zodat de formules niet aangepast kunnen worden. Maar wil dan dmv een kleur oid aangeven waar hij wat in kan vullen.

Zet dat dan in een opmerking, die wordt niet mee afgedrukt.

Bijlagen

@robmaas,
Mooi voorbeeldje alleen staat er niets relevants in. Wat mag aangepast worden, waar komen de prijzen vandaan, etc?

@ Vena,

daar ging het ook niet om. Ging er alleen om dat ik graag de cellen die aangepast kunnen worden op een manier kon markeren en dat kon middels de door Cobbe aangegeven oplossing dus mag hij dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan