beveiligde bestanden verplaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

coachrules

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
Ik heb een vraag?

Ik heb sinds kort een nieuw telefoon met een gegeheugenkaart erin.
En een paar dagen geleden heb ik een grotere kaart gekocht.
Alleen ik kan niet alle bestanden verplaatsen van de oude naar de nieuwe.
En is nu mij vraag is het mogelijk beveiligde bestanden te verplaatsen en zo ja hoe kan dat dan? Alvast bedankt.

Chris

verplaats je de bestanden eerst van de telefoon naar de computer en daarna naar je nieuwe gsm of probeer je het rechtstreeks?

En over wat voor bestanden praten we hier?
berichten, muziek, video's?

ik bedoel in de nieuwe zit een gegeheugenkaart van 512mb en ik wil een kaarte van 4gb er inzetten met de zelfde bestanden van de 512 maar dat lukt niet.

en het veel verschillende bestandn, paar flash, .exe, .jad, .jar, dat soort bestanden voor themas en achtergronden en spelletjes.

wat voor error krijg je dan?
misschien even een screenshot?

het is niet echt een error.
hij zegt dat ik niet de rechten hebt om het te kopieren/verplaatsen terwijl ik toch als admin ben in gelogd stuur later nog wel een screentje.

nee sorry dat was niet echt wat ik bedoel mij vraag gaat echt kan je van een bestand dat beveiligd is de beveiliging ervan af halen en als dat kan hoe dan??

chris

ps. hier bij de screentje srry dat het wat laat komt.

Bijlagen

• niet gemachtigd.jpg
    niet gemachtigd.jpg
    101,5 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:
wel, door de bovenstaande stappen uit te voeren zou je probleem wel eens opgelost kunnen zijn.

Wie niet waagt, niet wint en je zult in de toekomst dan ook zo geen meldigen meer krijgen

ik denk dat meschien de oplossing is maar ik weet het nog niet zeker ik ga morgen op vakantie en het duurt ook nog te lang dus dan doe ik het wel als ik terug ben.
en als het niet goed is dan zeg ik het wel

ok, veel plezier en ik wacht dan wel nog op een antwoord van jou

het lukt echt niet meer

nee sorry dat is het ook niet meer ik weet het echt niet meer,
en het vreemde is ook dat mij telefoon de kaart wel ziet maar krijgt een melding dat hij geformateerd moet worden maar de lukt ook niet. en daarna zie hij hem niet meer ik weet het niet meer :(

Het spijt me maar zo van op afstand wordt het me zeker ook moeilijk om een oplossing te zoeken :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan