Beveiligde bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
XP

Hoe zet ik die optie uit? Dat 'ie mogelijk onveilige bijlage's blokkeert?
(ondertussen download ik tweak XP even om die te gebruiken als het met Outlook niet lukt.)

Er zijn twee niveaus van beveiliging voor bijlagen. De toegang tot bestanden van niveau 1 wordt geblokkeerd en dit kan niet worden gewijzigd. Als u een bijlage ontvangt met een bestandstype van niveau 2, wordt u gevraagd het bestand op te slaan op de vaste schijf.

Ik ga eens op die site lezen, alvast bedankt.

Ik zie dat het met TweakXP ook gaat. Dan is het een kwestie van vinkje aan vinkje uit.
Ik zal je registertweak ook nog bekijken. Bedankt iig!

In die register patch die ik gemaakt heb kun je met behulp van kladblok (bewerken) eventueel nog extensies van bestanden toevoegen die je gewoon wil kunnen openen. Ik heb "slechts" die extensies toegevoegd waarvan ik zo nu en dan nog wel eens een bijlage toegestuurd krijg die ik gewoon wil kunnen openen.

Outlook > Extra > Opties > tabblad beveiliging > vinkje uit bij "Opslaan of openen van bijlage die mogelijk een virus bevatten niet toestaan"

Geplaatst door JBS
Outlook > Extra > Opties > tabblad beveiliging > vinkje uit bij "Opslaan of openen van bijlage die mogelijk een virus bevatten niet toestaan"

Ik heb het over Outlook en niet over Outlook Express.
Zie ook de sectie ;).

Geplaatst door r.vink
In die register patch die ik gemaakt heb kun je met behulp van kladblok (bewerken) eventueel nog extensies van bestanden toevoegen die je gewoon wil kunnen openen. Ik heb "slechts" die extensies toegevoegd waarvan ik zo nu en dan nog wel eens een bijlage toegestuurd krijg die ik gewoon wil kunnen openen.

Ik zal eens kijken :thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan