beveiligde internetpagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpom

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Sinds een paar dagen kan ik geen pagina's meer bekijken die door een (eigen) wachtwoord zijn beveiligd bijvoorbeeld: postbank, ABNAMRO, MSN messenger.
Als ik probeer in te loggen bij de postbank komt de melding: "U gaat pagina's via een beveiligde verbinding weergeven." Als ik dan op OK druk, krijg ik "Error opening requested page".

Als ik bij MSN probeer in te loggen krijg ik de melding dat er mogelijk iets met de internetverbinding niet in orde is. Probeer het later nog eens....

Ik hoop dat iemand mij van dienst kan zijn......

groet,

Conpom

Hoi conpom,

In IE onder Help > Info wat staat daar bij codeersterkte?
Vertel ook even welke Windows versie en versie van IE je gebruikt.

Groetjes,

Pieter

Dat is snel!
De codeersterkte is 128 bits, ik gebruik Windows XP en IE 6.0
Ben benieuwd!

groet,

Conpom

Hai,

Ik heb mijn systeem laten testen op die pagina en alles is prima in orde. De suggesties die daarna gegeven worden bieden helaas geen oplossing. (Ik heb ze uitgeprobeerd.) Maar ik begin al een beetje moe te worden, dus misschien zie ik iets over het hoofd. Ga het morgen nog een keertje proberen. Bedankt in ieder geval voor het meedenken, ik laat morgen weer iets van me horen als het gelukt is.

groet,

Conpom

OPLOSSING (wéér zelf gevonden!!)

Hai Pieter,

Oh, oh, oh, wat ben ik toch slim. Nee hoor, maar ben wel blij de oplossing gevonden te hebben.
Een paar dagen geleden heb ik bij msconfig iets moeten aanpassen en heb toen een heleboel progjes uitgevinkt die bij opstarten van de pc ook gestart worden. Eén van die progjes was Norton Internet security (foutje). Ik heb dit weer aangevinkt et voila! Probleem opgelost.

groet,

Conpom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan