beveiligde modus ineschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

waney123

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Ik had 4 maanden geleden een pc voor mijn zoon gekocht en is de gratis antivirus die ik op mijn pc geinstalleerd kreeg voorbij
Ik denk dat ik mijn Norton Antivirus vanNorton niet op tijd had geinstalleerd, want ik kreeg tijdens de HITMANPRO heel wat corrupte files die zij niet automatisch verwijderd.
Norton kwam met 2 problemen, de live update kon niet worden uitgevoerd en de automatische beveiliging stond uit.Alle pogingen om beide instellingen waren met behulp van Norton tevergeefs geweest.Ik kan met firefox het internet niet op, kon geen fotos meer bekijken etc.
Internet doet het nog wel via explorer.
Norton kwam nog met de tool : run the tool to enable Auto-protect, maar dit werkte niet.
Wat kan ik nu nog doen, suggesties??
Ik heb een desktop(HP Pavillion), home premium(Vista)

Met de Norton removaltool zou je Norton er helemaal vanaf moeten kunnen krijgen.

Verder is HitmanPro niet zo'n heel goed progje; erg omslachtig en langdradig, veel dubbele checks en soms kan/wil hij problemen niet verwijderen.

Ik gebruik tot volle tevredenheid AVG 8.0 (antivirus & antispy).
En dan heb ik nog Spybots S&D voor de immunisatorfunctie en voor een tusentijdse extra scan.

Met de Norton removaltool zou je Norton er helemaal vanaf moeten kunnen krijgen.

Verder is HitmanPro niet zo'n heel goed progje; erg omslachtig en langdradig, veel dubbele checks en soms kan/wil hij problemen niet verwijderen.

Ik gebruik tot volle tevredenheid AVG 8.0 (antivirus & antispy).
En dan heb ik nog Spybots S&D voor de immunisatorfunctie en voor een tusentijdse extra scan.

hitmanpro is hatelijk en schadelijk voor je pc!

Ik denk dat in jouw geval hitmanpro de boosdoener is voor jouw problemen.
in jouw geval zou ik systeemherstel uitvoeren naar zo veel mogenlijk terug in de tijd, dus zeker voordat je hitmanpro hebt uitgevoerd.
best ook voor het verlopen van die norton.

Ik ben het ook eens met lexaldo, ik gebruik ook AVG en het is gratis.

Moest je systeemherstel geen resultaat opleveren zou ik gaan voor het command "sfc /scannow" (zonder aanhalingstekens)

firefox moet je eens volledig verwijderen met revo unistaller en dan opnieuw installeren (firefox 3)

Bedankt voor jullie tips.
Ik heb net van Norton bericht gekregen, dat zij de problemen onderkend hebben en dat ik gratis, het nieuwe release 2.0 kan downloaden.
Ik zal op jullie advies ingaan en geen hitmanpro meer uitvoeren, en zal spybot(S&D) extra uitvoeren.
Voordat ik Norton had, gebruik ik toen ook reeds de AVG naar volle tevredenheid.
Maar ja, heb reeds de abonnement betaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan