beveiligde pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

koen152

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
hey mensen,
ik heb een beveiligde pagina na gemaakt en die werkt vloeind
dat vondt ik erg leuk om te doen maar nu de vraag (die een beetje raar klinkt:confused::()
wat zal ik eens op de beveiligde pagina gaan zetten ik heb zelf verrek geen iedee dus als iemand een iedee heeft is die van harte welkom :thumb::D:rolleyes:

nou ik wilde eens kijken hoe je dat maakte en dat lukte maar nu wil ik graag weten wat andre websites erop zetten :D:thumb::eek:

ja maar ik vondt het nog al saai om mijn adresssen erop te zetten ik dacht meer aan een adfmin panel waar je een aantal dingen in kon aanpassen maar hoe maak ik dat
:o:(:confused:

Met PHP, tutorials te over.

maar heef6t iemand nog een iedee want wat ik wil is nog al lastig om te make:o:Dn !

Waar wil je nou naartoe?

Hoe moeten wij weten wat je leuk vindt en kan? Ga gewoon een beetje spelen met PHP.

nou ik kan de basis princiepes van php maar ik dacht er meer over om het met java te doen maar ja wat ik wil is gewoon een soort van admin control panel waar ik een aantal instellingen in kan aanpassen :cool:

Met JAVA? Je hebt dus JAVA-ondersteuning?

dat heb je toch meest al bij free hosters

p.s ik heb de site nog niet online althans hij staat wel online maar de server werkt niet waar ik hem heb gehoost ben dus bezig met een nieuwe hoster zoeken

JAVA is iets anders dan JavaScript...

ooh ja dat heb ik wel hoor je bedoeld dus dat je externe java script hebt en niet javscript code

Nee, je hebt Java en je hebt Javascript. Google maar even voor de verschillen :).

ja dat zal wel dat er verschil tussen java en java script zit volgens mij weet ik wel wat het verschil is :shocked::thumb:

worden er nog iedeeën geplaatst anders sluit ik dit topic :D:thumb::rolleyes::o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan