Beveiligde website kopieren met bijhorende bijlages

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer44

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Hallo

Graag wil ik voor mijn studie een complete website kopieren.
via mijn studie werk ik in een online beveiligde omgeving voorzien van login user en WW

hierin staan uitwerkingen van opgaves als pdf.

Ik gebruik nu HTtrack,

ik zou heel graag al die pdf'jes binnen willen halen zonder dat ik ze afzonderlijk moet openen. per uitwerking is een losse hyperlink die vervolgens het pdf bestand opent.

bestaat er een programma om de gehele website met alle onderliggende links / mappen / bijlages te kopieren?

Vroeger heten die dingen "spiders". Je kunt natuurlijk alleen downloaden wat je weet dat bestaat. Als je diepere toegang hebt kun je middels FTP gewoon de directory leegtrekken natuurlijk. Is dus afhankelijk van de beveiliging van de website.

Spiders lopen gewoon elke link op de website af totdat ze elke link gehad hebben en als er dus geen verborgen delen zijn heb je dan de hele website. Natuurlijk is dat tegenwoordig een stuk moeilijker, maar mogelijk bestaan dat soort programma's nog steeds

Vroeger heten die dingen "spiders". Je kunt natuurlijk alleen downloaden wat je weet dat bestaat. Als je diepere toegang hebt kun je middels FTP gewoon de directory leegtrekken natuurlijk. Is dus afhankelijk van de beveiliging van de website.

Spiders lopen gewoon elke link op de website af totdat ze elke link gehad hebben en als er dus geen verborgen delen zijn heb je dan de hele website. Natuurlijk is dat tegenwoordig een stuk moeilijker, maar mogelijk bestaan dat soort programma's nog steeds

Bedankt voor je reactie,
Daar ga ik dan eens op zoeken in google

Hoi allemaal,

Ik heb dezelfde probleem als Peer44. Zelf heb ik op internet niet de juiste programma gevonden wat ik zocht, meestal ben ik doorgewezen naar 'spider solitair(spel)'. Peer44, zou je aub ook naar mij de oplossing toeversturen?

Mvg, Tester123456

Hoi allemaal,

Ik heb dezelfde probleem als Peer44. Zelf heb ik op internet niet de juiste programma gevonden wat ik zocht, meestal ben ik doorgewezen naar 'spider solitair(spel)'. Peer44, zou je aub ook naar mij de oplossing toeversturen?

Mvg, Tester123456

Welkom bij Helpmij.nl :) In de regels van Helpmij.nl staat dat je een eigen vraag moet starten. Meeliften met een ander is niet de bedoeling. Tevens worden de antwoorden via de site behandeld en niet toegestuurd aan gebruikers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan