• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Beveiligen 'doorklikken' hele dataset in draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem1984

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
Beste,

Zie bijgevoegd bestand.

Ik wil graag een aantal draaitabellen met verschillende rapportagefilters maken die betrekking hebben op dezelfde bron (een dataset met salarisgegevens). De rapportagefilter is de manager van een bepaalde afdeling.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de manager alleen door kan klikken op zijn 'eigen' subdataset en niet op de hele dataset (door de rapportagefilter te wijzigen)?
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (rapportageveld beveiligen d.m.v. celbeveiliging, tabblad met dataset geheel beveiligen etc.), maar kom er nog niet aan uit.

Bvd!

Bijlagen

zolang iemand een excel kan openen is er niets wat je echt kan doen om te voorkomen dat ze alle data eruit lepelen als ze dat echt willen.

je kunt het moeilijker maken, maar als de data erin staat, kan die er weer uit

Andere benadering:

Ik ga er vanuit dat de dataset gebaseerd is op output van een personeelssysteem. Is deze data (bijv dmv een query) niet per manager op te halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan