beveiligen map

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenneken07

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
62
hallo ,

ik zou graag weten of er een manier bestaat om met een bepaald programma ofzo 1 bepaalde map te beveiligen. Daarmee bedoel ik dat er eerst een paswoord ingedrukt moet worden voordat deze kan geopend worden. ik zou graag wat persoonlijke bestanden beveiligen tegen de andere gebruikers van mijn laptop.

mhv
kenny
 
antwoord

ik weet het niet zeker. maar misschien het programma uit het register verwijderen? (regedit in "uitvoeren"(start > uitvoeren) typen). Als iemand hier even te hulp kan schieten, zeker weten doe ik het niet dus
 
ik weet het niet zeker. maar misschien het programma uit het register verwijderen? (regedit in "uitvoeren"(start > uitvoeren) typen). Als iemand hier even te hulp kan schieten, zeker weten doe ik het niet dus

de normale manier werkt dus niet.
dat is omdat ik al een map beveiligd heb.
ik moet een abonnement downloaden.
die kerel dat me dat programma heeft aangeraden geeft geen kik meer. Ik vind dat een manier van reclame, mag dat op dit forum?

x
 
Het is gratis voor 30 dagen daarna kan je het aanschaffen. Jij hebt als het goed is de 30 dagen er nog niet op zitten dus zou je de map kunnen unlocken en daarna het pakket eraf kunnen gooien. Of had je maar een beperkt aantal keer dat je het pakket kon opstarten en dat je die aantal nu bereikt hebt?

Zo ja dan is het of de map blijft gelocked of je moet in de buidel tasten,

Ik vind het persoonlijk geen reclame. Diegene die het pakket installeerd blijft verantwoordelijk wat ik wel een minpunt vind is dat er geen waarschuwing afgegeven is dat het pakket tijdelijk te gebruiken is en voordat het pakket afloopt dat je je map(pen) unlocked.
 
Het is gratis voor 30 dagen daarna kan je het aanschaffen. Jij hebt als het goed is de 30 dagen er nog niet op zitten dus zou je de map kunnen unlocken en daarna het pakket eraf kunnen gooien. Of had je maar een beperkt aantal keer dat je het pakket kon opstarten en dat je die aantal nu bereikt hebt?

Zo ja dan is het of de map blijft gelocked of je moet in de buidel tasten,

Ik vind het persoonlijk geen reclame. Diegene die het pakket installeerd blijft verantwoordelijk wat ik wel een minpunt vind is dat er geen waarschuwing afgegeven is dat het pakket tijdelijk te gebruiken is en voordat het pakket afloopt dat je je map(pen) unlocked.

Misschien heb je iets aan deze handleiding 'How to remove Folder Lock' :

http://creafilgo.blogspot.com/2008/03/how-tos-remove-folder-lock-without.html

ik had die 30 dagen proberen eig niet.
Maar soit ik heb een crack gevonden, iedereen gelukkig dan.
grts
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan