• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

beveiligen met ww te generen sheets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ericssport

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Hey!

Dit forum en de actieve mensen hebben mij al een aantal keer uit de brand geholpen, ik hoop dat ik wederom een beroep op jullie mag doen.

Het volgende is het geval, ik heb een datasheet en een formuliersheet, door middel van een macro worden er (gedeeltelijk) ingevulde formuliersheet aangemaakt. Ik heb het formuliersheet met een wachtwoord (eric) beveiligd tegenoverschrijven en oneigenlijk gebruik van de macro. Tot zover werkt het geheel, maar de gegenereerde sheets zijn niet beveiligd met dat wachtwoord en dat was wel de bedoeling. En als ik de macro de tweede keer laat draaien vraagt hij helemaal niet meer om een wachtwoord?! Tevens is het wachtwoord van het orginele formuliersheet vedwenen? Kan iemand mij helpen met deze vragen?!

Laatst bewerkt:
Opgelost..

Hieronder de code;

ActiveSheet.Protect Password:=psw, DrawingObjects:=True, Contents:=True, Scenarios:=True

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan