• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

beveiligen onder een knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

arierood

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Excellers,

Wat ik wil: ik heb een werkblad met een aantal (beveiligde) cellen, die alleen door enkele personen mogen worden ingevuld. Is het mogelijk om onder een knop deze beveiliging te plakken. Het mooiste zou zijn een knop met beveiliging aan en een knop met beveiliging uit, beide dmv een wachtwoord.
Ik ben benieuwd. Gr. Arie

Beste arierood ;)

Is het niet makkelijker het werkblad te beveiligen en aan de personen die aanwijzingen mogen aanbrengen het paswoord te geven ?

Groetjes danny. :thumb:

in ieder geval kan je de werkmap al beveiligd laten openen. dus dat wordt 1 knop minder

Hoi Danny en Markboots,
Knoppen lijkt me gebruikersvriendelijker, ook omdat ik heb te maken met voornamelijk digibeten. Ik heb daarnaast ook al een knop om te printen en op te slaan, om het zo makkelijk mogelijk te maken voor mijn collega's, dus beveiligingsknoppen lijkt me wel zo handig. Gr.Arie

Beste arierood ;)

Heb iets gevonden op het forum, die beveiligd op niveaus.

Zie bestandje, misschien niet direct hetgeen je wilt maar het is een begin.

Groetjes danny. :thumb:

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan