beveiliging dmv webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieverdje

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2005
ik heb windows xp met als software webcammonitor 3.55
daarmee kan je je webcam gebruiken als surveillance cam:cool:

je kan de software zo instellen dat de cam als ie beweging ziet een aantal foto's maakt
en opslaat in het mapje wat jij selecteer.:confused: :confused:

nu is de vraag of het mogelijk is om je pc dan uit te zetten.. zo ja hoe ?:thumb:
zo nee weet iemand of er zoiets wel bestaat ?

greetz ronald :shocked: :D

Het lijkt me niet dat je de pc uit kunt zetten.
Ik neem aan dat de camera welke je gebruikt een USB camera is, en deze werkt alleen als je pc aanstaat.

Het lijkt mij niet dat je de pc kunt uitzetten. Aangezien, de webcam waarschijnlijk gevoed word door de pc, en je hebt geen procesor die de beweging ziet,beelden registreed enz enz0 Maar pin me er niet op vast.

robbie32 zei:
Het lijkt me niet dat je de pc uit kunt zetten.
Ik neem aan dat de camera welke je gebruikt een USB camera is, en deze werkt alleen als je pc aanstaat.

ja klopt dat is idd zo ..ja
ben ook al opzoek geweest op het net en trust heeft een wireless systeem met cam en ontvanger ,,,kost alleen ff wat ????
maar goed
bedankt voor de reactie

yup, bedrijven verdien graag zo snel mogelijk veel geld.
Geen prob. hoop voor je een oplossing vind,
Maar een gewone bewakings camera kost ook niet zoveel meer,

ja maar die moet toch ergens op aangesloten worden en dan zijn die handige systempjes met een multimediacard wel erg handig denk ik

Jah, of je gooit er gewoon een videorecorder achter. nadeel alleen wel is dat je geen dagen kunt tape, zonder tape te wisselen

mijn excuses voor de slechte zinnen, wil vanavond niet echt.

Er zijn recorders voor in de handel die Dag (24 uur)tapes kunnen draaien,maar dan heb je ook wat.
Weet niet waar je dit voor nodig hebt ,dat heb je niet verteld.

En het wil niet zeggen dat het ook altijd mag en waarvoor.

Je moet de mensen niet gelijk bang maken met wat wel en niet mag,
Bedoel het is vast voor eigengebruik op eigenterrein, en wil je het helemaal officeel doen dan hang je bij je deur of hek een bordje met video bewaking.

takumi zei:
Je moet de mensen niet gelijk bang maken met wat wel en niet mag,
Bedoel het is vast voor eigengebruik op eigenterrein, en wil je het helemaal officeel doen dan hang je bij je deur of hek een bordje met video bewaking.

En zelfs dan heb je vergunning nodig:confused:

ow serieus? nah jah hopen dat ze nooit een inval komen doen, hehe , maar ik dwaal te ver van het onder werp af.

BANDIT123 zei:
En zelfs dan heb je vergunning nodig:confused:

ik ga eigen rechter spelen dus daarom wil ik zo'n camera :evil:
ik wil eigenlijk wel eens zien wie het zeil van mijn motor afhaald voor eigen gebruik
:evil: :evil:
en dan ga ik bij hem op bezoek :evil: :evil: :evil:

lieverdje zei:
ik ga eigen rechter spelen dus daarom wil ik zo'n camera :evil:
ik wil eigenlijk wel eens zien wie het zeil van mijn motor afhaald voor eigen gebruik
en dan ga ik bij hem op bezoek :evil: :evil: :evil:

zal dit maar gelijk weer rechtzetten ,,voor je het weet heb jke de politie voor de deur

dus DIT WAS EEN GEINTJE!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan