• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Beveiliging en macro's

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewaldmauritz

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Kan iemand mij helpen bijgevoegd bestand te beveiligen zonder dat de werking van de macroknoppen verloren gaat of dat er een foutmelding wordt gegeven? Ik heb het al op de gebruikelijke manier proberen te beveiligen en daarbij aangegeven dat rijen mogen worden ingevoegd of worden verwijderd, maar dat heeft niet het gewenste effect. Wie heeft een betere oplossing??

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZAYWZFG488GW.xlsm

Ewald

Moeten de macro's ook nog geschreven worden of zijn deze bij het transport verloren gegeaan?

De macro's zijn al geschreven. Ik heb het bestand net zelf even gedownload, maar bij mij doen de macro's het gewoon. Moest wel even een aantal keer op 'inhoud inschakelen' klikken.

Wil niet moeilijk doen maar als je wil geholpen worden dien je toch te zorgen dat er een werkend bestand gepost word.

Je macro's staan er niet in.
Deze verwijzen naar.
Code:
'P:\OW2008\Deelplan_8\Afval 2012\Losse fracties\Afvalhoeveelheden 2012.xlsm'!macro11
en dat bestand hebben wij niet.

Niels

Je kan volgende code opnemen in een Open-event:

Code:
Private Sub Workbook_Open()
Sheets("Snoeiafval").Protect Userinterfaceonly = True
End Sub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan