beveiliging laptop met vista besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Berichten
308
Ik heb vorige week een laptop gekocht met vista erop. zit hier standaard al voldoende beveiliging op. ik heb microsoft firewall aangezet en een probeer versie van mcafee virusscanner. is het zinvol om bv spybot software te installeren of zit er standaaard al iets in vista tegen spyware ed?
 
Het is maar net wat je er op hebt staan en wat je ermee doet. Doe je bijvoorbeeld transacties met een creditcard dan zou ik zeker nog een scanner kopen met een firewall (norton etc). Spybot is natuurlijk altijd handig om te instaleren. De beveilging van windows is opzich wel aardig maar lang niet top. Er zijn veel betere.
 
waar kan ik een goede versie van spybot voor vista vinden, want niet alle zin goed zag ik op het forum. ik heb trouwens geprobeert tiny personal firewall te installeren, maar daar crashte mn comp op. gelukkig deed herstel zn werk goed.
 
Ik las op internet dat deze firewall voor gevorderden is. is eea eenvoudig te installeren en in te stellen?
 
de firewall voor gevorderden...
Dat is veel gezegd.
Het is een sterke firewall (gratis ook) die wel wat zal gaan tegenhouden maar je kan dat simpel zaken gaan toelaten die je vertrouwd.
En aan het installeren is ook niet zoveel aan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan