Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom gaan altijd andere mensen vragen stellen in mijn topic, open dan gewoon een eigen topic![]()
Waarom geef je dan geen misbruikmelding in plaats van zo te reageren? Ik heb inmiddels de berichten een eigen plek gegeven.waarom gaan altijd andere mensen vragen stellen in mijn topic, open dan gewoon een eigen topic![]()
elke keer als ik een map wil plaatsen dan vraagt vista 100x of dat ik wel zeker weet blablalba kwil gewoon een map plaatsen zonder eerst 4x te hoeven zeggen dat ik het zeker weet. weet iemand misschien iets om deze optie uit te zetten
waarom gaan altijd andere mensen vragen stellen in mijn topic, open dan gewoon een eigen topic![]()
Heb je ook mijn bericht gelezen? Gezien je reactie denk ik van niet. De berichten, waar de reactie van ekain op is, heb ik namelijk verplaatst en staan dus nu in een eigen topic.JE STELT ZELF DE VRAAG?????? :evil::evil::evil::evil:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.