beveiliging uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ekain

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
elke keer als ik een map wil plaatsen dan vraagt vista 100x of dat ik wel zeker weet blablalba kwil gewoon een map plaatsen zonder eerst 4x te hoeven zeggen dat ik het zeker weet. weet iemand misschien iets om deze optie uit te zetten

User Acount Control deactiveren. Heb zelf geen Vista, maar het zal vast op het net te vinden zijn.

Bij je gebruikers account, kan je de gebruikersaccount,
in en uit schakelen.

waarom gaan altijd andere mensen vragen stellen in mijn topic, open dan gewoon een eigen topic:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Laatst bewerkt:
elke keer als ik een map wil plaatsen dan vraagt vista 100x of dat ik wel zeker weet blablalba kwil gewoon een map plaatsen zonder eerst 4x te hoeven zeggen dat ik het zeker weet. weet iemand misschien iets om deze optie uit te zetten

waarom gaan altijd andere mensen vragen stellen in mijn topic, open dan gewoon een eigen topic:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

JE STELT ZELF DE VRAAG?????? :evil::evil::evil::evil:

JE STELT ZELF DE VRAAG?????? :evil::evil::evil::evil:
Heb je ook mijn bericht gelezen? Gezien je reactie denk ik van niet. De berichten, waar de reactie van ekain op is, heb ik namelijk verplaatst en staan dus nu in een eigen topic.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan