• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marloes1998

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Er is een draaitabel geproduceerd en wanneer er in een cel van de draaitabel wordt gedubbelklikt, wordt automatisch een specificatie van die betreffende cel weergegeven in een nieuw tabblad.

Nu dien ik een beveiliging op het tabblad te zetten en nu is die mogelijkheid niet meer aanwezig.:(

Zijn hiervoor toch mogelijkheden, zodat de cellen beveiligd zijn en er toch een specificatie in een tabblad wordt weergegeven of zijn er andere mogelijkheden?

Marloes:D

Marloes,

Als het tab blad niet voor 100% moet dicht zitten en toch alle funkties moeten behouden blijven zou je het tabblad "VeryHidden" kunnen maken.
Door klik op tabblad, View Code, Visible te wijzigen in "XLSheetVeryHidden"

Gr Kay

Volgens mij doe ik iets niet correct. Wanneer ik dit toepas is het betreffende tabblad verdwenen en dit is niet de bedoeling? :shocked:

Marloes

Klopt, dit tab blad is dan niet meer zichtbaar maar kan wel worden bekeken dmv draaitabel.

Anders probeer dit; 'Protect sheet" en alle "unprotected cells" vink je aan. dan in "view code' bij 'EnableSelecton" kies je voor "xlunlockedCells".

Gr.Kay

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan